افت شدید آرای مردمی یک برنامه تلویزیونی طنز ایرانی +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / افت شدید آرای مردمی یک برنامه تلویزیونی طنز ایرانی +عکس
افت شدید آرای مردمی یک برنامه تلویزیونی طنز ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران, 1920, 16.01.2022
Telegram
تعداد آرای مردمی در مرحله مقدماتی مسابقه استندآپ "خندوانه" نسبت به فصل قبل، ۱۵ میلیون کاهش داشت.
به گزارش اسپوتنیک، در چند شب اخیر نتایج آرای مردمی شرکت‌کنندگان مسابقه "خنداننده‌شو ۳" در مرحله اول اعلام شد. هشت شرکت‌کننده به مرحله دوم راه پیدا کردند و چهار شرکت‌کننده نیز از دور مسابقه حذف شدند. برندگان آرای مردمی به جمع چهار شرکت‌کننده‌ای که با رای داوران مستقیم به مرحله دوم صعود کرده بودند اضافه شدند. تعداد آرای مردمی در فصل دوم "خنداننده‌شو" نشان می‌دهد میزان مشارکت مردم در "خنداننده‌شو ۳"، افت قابل توجهی داشته است.
مسابقه "خنداننده‌شو ۲" پس از استقبال مخاطبان از فصل اول، سال ۹۷ روی آنتن رفت. این فصل نیز مانند "خنداننده‌شو ۱" مورد توجه قرار گرفت و مخاطبان "خندوانه" مشارکت بالایی در انتخاب برگزیدگان مسابقه داشتند. مردم در مرحله اول "خنداننده‌شو ۲" برای ۱۶ شرکت‌کننده، ۱۸ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۴۲۸ رای ارسال کرده بودند. در حالی که در مرحله اول فصل سوم، برای ۱۲ شرکت‌کننده، ۲ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۸۷ نفر به شرکت‌کنندگان مسابقه رای داده‌اند؛ یک‌ششم سری قبل مسابقه. با توجه به اختلاف فراوان تعداد آرا در فصل سوم "خندوانه"، احتمالا مخاطبان کمتری پیگیر رقابت استعدادها در "خنداننده‌شو ۳" بوده‌اند.
اما کاربرانی دلیل افت و کاهش آرای مردمی را دورویی رامبد جوان، مجری این برنامه عنوان می‌کنند که با پرچم ایران و تشویق مردم به زندگی در ایران، خود برای متولد شدن دخترش در کانادا ماه‌ها برنامه‌ریزی می‌کند و دلیل اصلی این اتفاق را تنفر مردم و دلزدگی بسیاری از مخاطبان وی عنوان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала