چین می خواهد رستوران های زنجیره ای کی‌ اف‌ سی را به خاطر اسباب بازی تحریم کند

© REUTERS / Aly Songرستوران زنجیره ای کی‌ اف‌ سی
رستوران  زنجیره ای کی‌ اف‌ سی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
انجمن با نفوذ مصرف کنندگان چین (CCA) می خواست رستوران های زنجیره ای کی‌ اف‌ سی (KFC) را تحریم کند.
این سازمان اجتماعی نزدیک به دولت ، اقدام این رستوران زنجیره‌ای فست فود را که در آن کی اف سی اسباب‌بازی‌های کلکسیونی را همراه با مجموعه های غذایی می‌فروشد، غیرقابل قبول دانست و با آن مخالفت کرد.
این انجمن معتقد است که این اقدام تأثیر منفی بر جامعه دارد و به افزایش ضایعات مواد غذایی کمک می کند، زیرا بسیاری از چینی ها مجموعه های غذایی را صرفاً به خاطر اسباب بازی های کلکسیونی خریداری می کنند و خود غذا را دور می ریزند.
کارمندان فست فود به دلیل امتناع از دادن برگر رایگان به پلیس دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
کارمندان فست فود به دلیل امتناع از دادن برگر رایگان به پلیس دستگیر شدند
"کی اف سی" برای جشن سی و پنجمین سالگرد تاسیس رستوران های زنجیره ای فست فود خود در چین، تبلیغی را با همراهی برند اسباب بازی چینی Pop Mart راه اندازی کرده است. این شرکت تعداد محدودی از اسباب‌بازی‌های کلکسیونی استفاده کرد و آنها را در جعبه‌های blind box - جعبه‌هایی که محتویات آنها قابل مشاهده نیست، فروخته است .
انجمن مصرف‌ کنندگان چین در بیانیه‌ خود اعلام کرد که اقدام شرکت کی‌ اف‌ سی باعث می‌شود مشتریان رستوران‌ها بسته‌های غذایی را به مبزان "غیر معقول و بیش از حد" خریداری کنند که "مخالف نظم عمومی، اخلاقیان و روح قانون است".
از جمله یک از مشتریان کی اف سی در چین 10494 یوان (حدود 1640 دلار) را بطور همزمان برای خرید بیش از 100 مجموعه غذا برای ساخت مجموعه ای از اسباب بازی ها خرج کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала