وایرال شدن بازخوانی آهنگ احساسی دلم گرفته ای دوست یک جوان ایرانی +ویدئو

© Fotolia / Petrovich12Студийный микшерный пульт с микрофоном и наушниками
Студийный микшерный пульт с микрофоном и наушниками - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
ویدئوی آواز خوانی یک جوان ایرانی در هفته اخیر پریازدید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از یک جوان ایرانی خوش صدا در صفحات اجتماعی منتشر شده است که در آن، جوانی در حال خواندن آهنگ احساسی "دلم گرفته ای دوست" از همایون شجریان می‌باشد.
این جوان نیما طاهری نام دارد که با پیجی به نام نیما سیروان در اینستاگرام فعالیت دارد. او قطعه "دلم گرفته ای دوست" را با تحریر بسیار زیبا و گویا در محل کارش که در حال بنایی است اجرا کرده است و در پست دیگری در صفحه اینستاگرام خود که در حال خواندن قطعه دیگری است عنوان می‌کند در محل کارش که یک مغازه‌ی کبابی است این قطعه را می‌خواند. اما جدا از اینکه او شغل ثابتی ندارد انتشار ویدئوی او بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و حتی انتشار گسترده آن توسط کاربران منجر به حمایت خوانندگان دیگر از این جوان ایرانی، از جمله یک خواننده اسپانیایی شده است.
utm_medium=copy_link کاربران بسیاری به صدا و نحوه‌ی آوازخوانی این جوان دقت کردند و نسبت به آن واکنش‌های بسیار مثبت نشان می‌دهند. این کاربران چنین جوانی را یک استعداد می‌دانند و عنوان می‌کنند جای تاسف دارد که چنین استعدادهایی در ایران تباه می‌شوند. جمعی از کاربران نیز معتقدند که صدای این جوان حتی بسیار گیراتر از صدای خود خواننده این آهنگ است.
گروهی از کاربران نیز فضای مجازی را یکی از راه‌های کشف استعداد جوانان در زمینه‌های مختلف می‌دانند و امیدوارند مسئولین و مردم با حمایت خود به رشد و پویایی این استعدادها کمک کنند تا افتخاری برای خود این استعدادها و سرزمین‌شان باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала