انتشار پیش نویس نسخه جدیدی از تحریم ها علیه روسیه

© REUTERS / Gary Cameronانتشار پیش نویس نسخه جدیدی از تحریم ها علیه روسیه
انتشار پیش نویس نسخه جدیدی از تحریم ها علیه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.01.2022
اشتراک
سناتور آمریکایی پیش نویس تحریم های جدید علیه روسیه را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مارکو روبیو، سناتور جمهوری خواه ایالات متحده، پیش نویس تحریم های خود را علیه روسیه در صورت حمله نیروهای روسی به اوکراین منتشر کرده است. این در وب سایت این سیاستمدار گزارش شده است.
گزینه جمهوری خواه تنها تفاوت های کمی با طرح پیشنهادی همتایان دموکرات او دارد. این قانون از مدیر اطلاعات ملی می خواهد که هر 20 روز از تاریخ تصویب این لایحه در مورد تلاش های روسیه یا "دست نشانده هایش" برای نقض تمامیت ارضی اوکراین گزارشی را به کنگره ارائه کند.
دلار  - روبل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2021
طرح تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه با محدودیت های مبادله ارز
از لحظه دریافت گزارش، در صورت تایید تجاوز روسیه، رئیس جمهور آمریکا باید بسته تحریمی را علیه رهبری و تعدادی از بخش های اقتصادی فدراسیون روسیه اعمال کند. اول از همه، این محدودیت ها باید بر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، میخائیل میشوستین، نخست وزیر و سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه تأثیر بگذارد.
علاوه بر این، روادید همه سیاستمداران و الیگارشی‌های دخیل در تهاجم باید مسدود شود و اموال آنها در خاک آمریکا مصادره شود. ویزاها نیز باید مسدود شود و اموال رهبری روسیه مصادره شود.
همچنین بر اساس این پیش‌نویس، رئیس‌جمهور آمریکا موظف است معاملات شهروندان و اشخاص حقوقی آمریکایی با شرکت‌های روسی در بخش‌های انرژی، مالی، معدن و هوافضا را ممنوع کند. اگر سوئیفت به طور مستقل ارائه خدمات به بانک ها و شرکت های روسی را متوقف نکند، باید تحریم هایی نیز بر سیستم پرداخت اعمال شود.
مارک روبیو در توضیح پروژه خود گفت: "بخش اصلی هر استراتژی برای وادار کردن ولادیمیر پوتین به عقب نشینی این است که عواقب تهاجم برای الیگارشی هایی که از کنترل او بر روسیه حمایت می کنند بسیار دردناک باشد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала