خوردن یک قاشق غذاخوری از این شیرینی معجزه می کند

© Fotolia / Dani Vincekخوردن یک قاشق غذاخوری از این شیرینی معجزه می کند
خوردن یک قاشق غذاخوری از این شیرینی معجزه می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
اشتراک
عسل یک غذای لذیذ نیست، بلکه یک دارو است، بنابراین به دوز خوردن عسل توجه کنید.
به گزارش اسپوتنیک، یکاترینا مارکووا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد: عسل دارای خواص مفید است، اما هنگام استفاده از آن، باید دوز مصرفی را رعایت کنید.
وی می نویسد: "اول از همه، شما باید بدانید که عسل یک غذای لذیذ نیست، بلکه یک دارو است. اساس کربوهیدرات های موجود در عسل، گلوکز، فروکتوز است که 90٪ کل قندهای موجود در این محصول را تشکیل می دهد. به همین دلیل است که مهم است. به اندازه کافی دوز عسل را مصرف کنید! عسل به میزان 1 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن انسان در روز باید استفاده شود. اگر 60 کیلو هستید باید 6 گرم عسل در روز بخورید."
این متخصص تغذیه با بیان اینکه عسل دارای خواص ضد باکتریایی، ضد التهابی، تعدیل کننده ایمنی، ضد سمی و مقوی است، ادامه داد: عناصر کمیاب عسل به دلیل افزایش آنزیم های بسیار فعال، مناسب ترین شکل برای جذب در بدن انسان است.
راحت ترین روش لاغری را بشناسید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2021
راحت ترین روش لاغری را بشناسید
مارکوا همچنین توجه به وجود موارد منع مصرف برای استفاده از عسل را مهم دانست. این متخصص در پایان گفت: "این محدودیت مصرف عسل و کربوهیدرات برای بیماری زمینه ای، مقاومت به انسولین و قند است. اما جایگزینی شکر با عسل را توصیه نمی کنم."
عسل به دلیل داشتن اسید فرمیک داروی خوبی برای درمان بیماری های مفصلی است که به صورت خوردنی و یا زدن روی موضع درد توصیه می شود.
اگر از عسل زیاد استفاده نکنید، خوردن یک قاشق عسل می تواند پشتیبانی خارق العاده ای برای سلامتی در بدن شما ایجاد کند. عسل طبیعی تأثیر مثبتی بر وضعیت ایمنی بدن دارد و همچنین دارای خواص ضد میکروبی، ضد ویروسی و ضد انگلی است. بنابراین، با مصرف منظم یک یا دو قاشق چای خوری عسل، می توانید بدن خود را در برابر التهاب ایمن کنید.
پیش از این در خبرها آمده بود که از خرید شیرینی جاتی با ترکیب مارگارین بپرهیزید. بهتر است به جای شیرینی جات از عسل و یا میوه های خشک استفاده کنید. یا در منزل خود با استفاده از روغن گیاهی، عسل طبیعی، یا دیگر محصولات طبیعی اقدام به آشپزی و شیرینی پزی کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала