جلسه جنجالی شاخ‌های مجازی در وزارت ورزش و جوانان +عکس، ویدئو

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر جلسه جنجالی شاخ‌های مجازی در وزارت ورزش و جوانان +عکس، ویدئو
جلسه جنجالی شاخ‌های مجازی در وزارت ورزش و جوانان +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
اشتراک
حضور چند بلاگر فضای مجازی در ساختمان وزارت ورزش واکنش کاربران را در پی داشت.
به گزارش اسپوتنیک، خبری مبنی بر حضور بلاگرهای جوان اینستاگرامی در ساختمان وزارت ورزش و جوانان سر و صدای زیادی از سوی کاربران فضای مجازی به راه انداخته است.
تصاویر دست جمعی از چند بانوی بلاگر جوان که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند منتشر شده که نشان می‌دهد آن‌ها در یکی از سالن‌های ساختمان وزارت ورزش و جوانان گرد هم آمده بودند.
در همین رابطه وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای اعلام کرد: "این نشست صرفا به علت فقدان مکان مناسبی برای برگزاری جلسات مجمع ملی خیرین ازدواج در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ برگزار شده و این مجمع از سال‌ها قبل جلسات‌شان را در سالن‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌کردند. لازم به ذکر است؛ دکتر یامین پور معاون امور جوانان در این نشست حضور نداشته و اخبار منتشر شده در این خصوص کذب است."
‌حضور بلاگرهای فضای مجازی با دو واکنش‌ از سوی وزارت‌خانه و وحید یامین‌پور معاون وزیر همراه شده است. وحید یامین‌پور معاون وزیر در توئیتی نوشت برای حل مشکل جوانان از روحانی تا بد حجاب را دیده است و حاضر است برای هرکسی که مشکل جوانان را حل کند سر تعظیم فرود آورد. علاوه بر این پیمان ماهور گیلانی سردبیر روزپلاس در یادداشتی نوشت: "نظام ما جمهوری اسلامی است! به خدا قسم که اگر سر در وزارت ورزش و آن اتاق جلسات واقع در ساختمان شماره ۲ وزارت خانه از "جمهوری اسلامی ایران" استفاده نشده بود، سکوت می‌کردیم."
کاربرانی از حضور این بلاگرها در وزارت ورزش و جوانان متعجب هستند و عده‌ای دیگر آرایش غیرعادی بلاگرها را با لحنی تمسخرآمیز مورد انتقاد قرار دادند. برخی از کاربران هم گمان می‌کنند بلاگری تنها جلو دوربین آمدن است و به خاطر ظاهر عجیب‌شان آن‌ها را دست کم می‌گیرند. اما بعضی کاربران بر این عقیده‌اند که بلاگری کار پر زحمت است و این افراد برای حرکت در جهت اهداف‌شان با برنامه‌ریزی پیش می‌روند.
جمعی از کاربران نیز بیان می‌کنند بلاگرهایی که مجرد هستند چطور می‌خواهند برنامه ازدواج دیگران را بریزند که جمعی دیگر در جواب آن‌ها، ظاهر عجیب و غریب‌شان را عاملی برای جذب دختر و پسرها عنوان کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала