تمدید تحریم های اقتصادی اروپا علیه روسیه تا 31 ژوئیه 2022

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر تمدید تحریم های اقتصادی اروپا علیه روسیه تا 31 ژوئیه 2022
تمدید تحریم های اقتصادی اروپا علیه روسیه تا 31 ژوئیه 2022  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2022
اشتراک
شورای اتحادیه اروپا تحریم های اقتصادی علیه روسیه را تا 31 ژوئیه 2022 تمدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص تحریم های جدید علیه روسیه آمده است: " امروز شورای اتحادیه اروپا تصمیم گرفت، اقدامات محدودکننده ای را که در حال حاضر علیه بخش های خاصی از اقتصاد روسیه اجرایی است، به مدت شش ماه، تا 31 ژوئیه 2022 تمدید کند. "

رهبران اتحادیه اروپا در جریان نشست ماه دسامبر در بروکسل به اتفاق آرا با تمدید این تحریم های اقتصادی علیه روسیه موافقت کردند. رهبران اروپایی سپس از روسیه خواستند تا "اجرای توافقات مینسک را آغاز کند."
آمریکا ممکن است روسیه را به فهرست تحریم های ایران، سوریه و کوبا اضافه کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.01.2022
آمریکا ممکن است روسیه را به فهرست تحریم های ایران، سوریه و کوبا اضافه کند
پیش از این در خبرها آمده بود که آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن، طرح قانونگذاران آمریکایی برای تحریم علیه روسیه را تحریک آمیز و بدون نتیجه نامید. سناتورهای دموکرات آمریکا بسته جدید تحریم ها علیه روسیه پیشنهاد داده اند، تحریم هایی در صورت تشدید اوضاع پیرامون اوکراین.
به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، تحریم های پیشنهادی دموکرات های آمریکایی احتمالا شامل تحریم بانکی،بخش اقتصادی، سیستم سوئیفت، و همچنین شامل مقامات بلند پایه روس از جمله خود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور نیز بشود. آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن در همین راستا گفت:" درخواست های ارائه شده در کاپپیتول آمریکا برای اعمال تحریم علیه روسیه، و همچنین تحریم های شخصی علیه مقامات بلندپایه روسیه، تحریک آمیز و بی سرانجام هستند. از محدودیت و تحریم هراسی نداریم و نمی توان ما را با تحریم ترساند."

وی افزود که روسیه هیچ گونه نیت و برنامه تهاجمی علیه اوکراین ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала