در آمریکا دو مامور پلیس به دلیل شکار "پوکمون" ها به جای مجرمان اخراج شدند

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر در آمریکا دو مامور پلیس به دلیل شکار "پوکمون" ها به جای مجرمان اخراج شدند
در آمریکا دو مامور پلیس به دلیل شکار پوکمون ها به جای مجرمان اخراج شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2022
اشتراک
دو مامور پلیس در شهر لوس انجلس آمریکا به دلیل بی توجهی به سرقت اخراج شدند چون آنها به جای تعقیب دزدان فقط سعی داشتند اسنورلکس را در بازی "پوکمون گو" Pokemon Go)) بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Futurism ، این حادثه در آوریل 2017 رخ داد. با این حال، عموم مردم تنها در حال حاضر از آن با خبر شده اند.
لوئیس لوزانو و اریک میچل، ماموران انتظامی آمریکایی پس از اینکه دوربین داشبورد ماشین پلیس از آنها در حال بازی پوکمون گو فیلم برداری کرده بود، اخراج شدند. آنها نه تنها سعی می کردند "اسنورلکس" را در حین کار بگیرند، بلکه به تماس تلفنی از مرکز پلیس درباره وقوع سرقت نیز توجهی نکردند.
Pokemon Go - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2016
ایران به دلایل امنیتی، بازی پوکمون گو را فیلتر کرد
مرکز پلیس دوبار خبر سرقت از فروشگاه پوشاک میسی در مرکز خرید را به آنها اطلاع داده و از آنها خواسته بود به محل حادثه بروند. اما این ماموران وظیفه نشناس برای مدت طولانی در مورد بازی بحث کرده و پس از آن به مدت 20 دقیقه در سطح شهر رانندگی کرده و سعی می کردند اسنورلکس (Snorlax” (اما نه سارقان!) را بگیرند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала