ترافیک نیوز(ژاپن): روس ها نسخه جدیدی از هلیکوپتر شاهکار Mi-8 را تولید کردند

© Sputnik / Maxim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر ترافیک نیوز(ژاپن): روس ها نسخه جدیدی از هلیکوپتر شاهکار Mi-8 را تولید کردند
ترافیک نیوز(ژاپن): روس ها نسخه جدیدی از هلیکوپتر شاهکار Mi-8 را تولید کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2022
اشتراک
کارشناسان ژاپنی: هلیکوپتر Mi-71A3 یک نسخه اساساً جدید از Mi-8 دارای چشم اندازهای عالی است.
اسپوتنیک به نقل از پورتال ژاپنی "ترافیک نیوز" می نویسد: شرکت دولتی روسیه "روستِک" در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که هلیکوپتر جدید ام آی-۱۷۱A۳ که توسط شعبه آن به نام "هلیکوپترهای روسیه" طراحی شده است، اولین پرواز خود را با موفقیت انجام داد.
ام آی-۱۷۱A۳ جدیدترین مدل هلیکوپتر شاهکار سری ام آی-۸ (رده بندی نظامی ناتو - Hip-B) است که اولین بار در سال گذشته در نمایشگاه هوایی ماکس-۲۰۲۱ در مسکو به نمایش درآمد.
مذاکرات بین ایالات متحده و روسیه در مورد تضمین های امنیتی در ژنو آغاز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2022
مذاکرات بین ایالات متحده و روسیه در مورد تضمین های امنیتی در ژنو آغاز شد
هلیکوپتر میانگین همه منظوره شوروی ام آی-۸ در ۷ ژوئیه ۱۹۶۱ به پرواز درآمد. از سال ۱۹۷۵، نسخه Mi-8M تولید شده است. اینها موتورهای قدرتمندتر، گیربکس اصلی و روتور دم دیگر، یک بدنه هوای تقویت شده، عملکرد پرواز هلیکوپتر جدید را به طور قابل توجهی افزایش داده است. از سال ۱۹۸۱، نسخه صادراتی Mi-8M با عنوان Mi-17 وارد تولید شد. از Mi-17 و انواع آن در حدود ۲۰ کشور در سراسر جهان استفاده می شود.
به گزارش روس تِک، اولین پرواز Mi-171A3 نزدیک به ۱۵ دقیقه به طول انجامید و طی آن در جهات مختلف با سرعت های مختلف حرکت کرد و همچنین برای برخاستن و فرود عمودی معلق بود.
گزارش شده است که این مدل برای انتقال پرسنل و محموله به سکوهای دریایی در آب های ساحلی و فراساحلی طراحی شده است. گازپروم قبلاً تصمیم به خرید Mi-171A3 گرفته است و تحویل اولین خودروهای تولیدی برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.
بالگرد Mi-171A3 دارای حداکثر وزن برخاست حدود ۱۳ هزار کیلوگرم، حداکثر ظرفیت ۲۴ نفر و برد پروازی تا یک هزار کیلومتر است. اندازه هلیکوپتر و حداکثر وزن برخاست آن تقریباً مشابه Mi-171A2 قبلی است. اما در عین حال، مدل جدید امنیت خود را در هنگام پرواز در دریاهای آزاد به میزان قابل توجهی افزایش داده است و سیستم کنترل پرواز و سیستم ناوبری آن به خلبان امکان می دهد در هوای طوفانی به طور پیوسته پرواز کند. Mi-171A3 مجهز به آخرین پوشش شیشه ای قابل اعتماد در کابین خلبان است.
کامنت خوانندگان پورتال یاهو نیوز ژاپن
KIX
ام آی-۸ یک هلیکوپتر بسیار همه کاره است که با مدل غربی UH-1 قابل مقایسه است. به طور گسترده ای برای اهداف غیرنظامی و نظامی استفاده می شود. گواه کاربردی بودن بالای آن، تولید انبوه آن است. تا به امروز حدود ۱۰ هزار نسخه از تغییرات مختلف آن تولید شده است. در طول عملیات در ژاپن، هیچ مشکل فنی عمده ای با آن گزارش نشده است. یکی از مزایای این دستگاه هزینه پایین سرویس آن است.
cls
گرچه آخرین مدل Mi-171A3 شبیه Mi-8 است، اما بخش جلوی آن بسیار مدرنیزه شده ای دارد. با Aero Asahi، زمانی که Aero Asahi در انتقال محموله به یک سایت چوب درخت سدر در استان آکیتا شرکت داشت، چندین بار با Mi-8 PA پرواز کردم. هنگامی که Mi-8 برای مدت طولانی در بالای زمین معلق بود، احساس بسیار ناراحت کننده ای را تجربه کردم که در هلیکوپترهای دیگر تجربه نکردم.
ntakkie
شگفت آور است که در اوایل دهه ۶۰ قرن گذشته چند هلیکوپتر زیبا در جهان ظاهر شد. ایالات متحده همچنین دارای بالگرد معروف CH-47 است که برای اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ پرواز کرد. و همه آنها طراحی های عالی داشتند. شاید این ماشین ها تا ۴۰ سال آینده پرواز کنند. دیدن دستگاه هایی که تا آن زمان به مدت ۱۰۰ سال کار می کردند شگفت آور خواهد بود.
k
این مقاله در مورد عرضه یک مدل ارتقا یافته از هلیکوپتر Hip (طبق طبقه بندی ناتو) صحبت می کند. نمی دانم آیا روس ها هلیکوپتر جدید Hind (Mi-24) خواهند داشت؟
SadaokaNorio
این تصور به وجود می آید که شاهکارهای بسیاری در بلوک کمونیستی آفریده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала