اگر یک ماه شیرینی شکلات نخورید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد

© Fotolia / dimitriyاگر یک ماه شیرینی شکلات نخورید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد
اگر یک ماه شیرینی شکلات نخورید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.01.2022
اشتراک
متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای تصریح کرد با کنار گذاشتن شیرینی به مدت یک ماه، تا 4 کیلوگرم وزن کم خواهید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، متخصص غدد درون ریز در روسیه، خام تاتیانا بوچارووا در مصاحبه با این خبرگزاری اعلام نمود که اگر مصرف غذاهای شیرین به حداقل برسد، بدن چگونه در جهت مثبت تغییر خواهد کرد. به گفته وی، شما در هنگام خرید شیرینی و شکلات باید برچسب ها را به دقت مطالعه کنید.
غذاهایی که بیش از 22.5 گرم شکر در هر 100 گرم دارند خیلی شیرین هستند. شکر می تواند تحت نام های مختلفی ظاهر شود، به عنوان مثال: نشاسته هیدرولیز شده، ملاس، فروکتوز، مالتوز، پودر قند و غیره. به این اسامی بر روی بسته بندی های خرید خود توجه کنید. وی در ادامه گفت: "در یک ماه، ترک شیرینی بر تمام سیستم های بدن تأثیر می گذارد - از دستگاه گوارش گرفته تا سطوح هورمونی. متابولیسم بهتر می شود؛ بی خوابی از بین می رود؛ شما تا چهار کیلوگرم وزن کم می کنید - به طور کلی کیفیت زندگی گفت بهبود خواهد یافت."
پوست صاف و آینه ای با این ۱۲ ماده غذایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
3 عادت روزانه که باعث حفظ جوانی شما می شود
با نخوردن شیرینی، وضعیت پوست تغییر خواهد کرد، شکر عامل تخریب کلاژن است، پروتئینی که باعث انعطاف پذیری پوست می شود و از ایجاد چروک های زودرس جلوگیری می کند. شایان ذکر است، روش موثر دیگری برای مقابله با چین و چروک وجود دارد و انهم تزريق ژل است، اما تا دوران بزرگسالي اين کار را نکنيد. به منظور جلوگیری از چین و چروک ، تزریق می تواند در جوانی انجام شود ، اما در دوزهای کمتری مي توانيد اين کار را بکنيد تا چروک هاي صورت شما ديرتر عميق شود. برای پرهیز از خریدن کرم های گران قیمت بهتر است تغذیه خود را برای حفظ جوانی پوست بهتر نمود. نکته اول آب زیاد بنوشید: آب برای حفظ حیات و همین‌طور انجام عمل تعریق و دفع سموم از بدن بسیار مفید است. با آب مواد لازم برای تشکیل سلول‌های پوست، حتما به پوست منتقل شود چون بدن دیگر دچار کمبود آب نخواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала