آیا می دانید، بهترین رژیم غذایی سال 2022 چیست؟

© Fotolia / Travelbookآیا می دانید، بهترین رژیم غذایی سال 2022 چیست؟
آیا می دانید، بهترین رژیم غذایی سال 2022 چیست؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2022
اشتراک
کارشناسان تغذیه سالم در سال 2022 را رژیم غذایی مدیترانه ای نام می برد.
به گزارش اسپوتنیک، رژیم غذایی مدیترانه ای بهترین رژیم غذایی سال 2022 نام گرفت. بر اساس رتبه‌بندی منتشر شده در روز سه‌شنبه توسط US News & World Report، تغذیه مدیترانه‌ای در مسابقه سالانه بهترین رژیم غذایی برای پنجمین سال متوالی اول شد. پس از رژیم مدیترانه ای، رژیم غذایی داش (رویکردهای غذایی برای فشار خون بالا) که بر مصرف کمتر نمک تاکید دارد و رژیم فلکسیتاریا که شما را تشویق می کند بیشتر اوقات گیاهخوار باشید، اما به اندازه کافی انعطاف پذیر است که هر از گاهی یک همبرگر بخورید، رتبه های برتر را در رده بندی تغذیه خوب سال به خود اختصاص داد.
روش جدید لاغری: بدون رژیم و ورزش، ۶ کیلو کم کنید
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2021
روش جدید لاغری: بدون رژیم و ورزش، ۶ کیلو کم کنید
طبق گزارش سی ان ان، هر سه رژیم غذایی ذکر شده، غذاهای فرآوری شده را کاهش داده یا حذف می کنند و بر سرو میوه ها، سبزیجات، لوبیا، عدس، غلات کامل، آجیل و دانه ها در بشقاب تاکید دارند.
گرتل شولر، سردبیر بخش بهداشت در پرتال یو اس ورد می‌گوید: "من فکر می‌کنم مهم است که توجه داشته باشیم که سه رژیم غذایی اصلی - مدیترانه‌ای، داش و فلکسیتاریا - همگی تنوع، انعطاف‌پذیری بالایی دارند.
شولر می‌افزاید: "همه رژیم‌هایی که ذکر کردیم به خوبی بر بدن عمل می‌کنند، ایمن، سالم هستند و بر اساس اصول غذایی هستند. رژیم های پیشرو نیز کالری کافی را با تمرکز بر سبزیجات، میوه ها و غلات کامل فراهم می کنند. مقدار کمی پروتئین بدون چربی، محصولات لبنی و هر از گاهی چیزهای خوشمزه را می توان به این رژیم غذایی اضافه کرد".
گروهی متشکل از 27 متخصص، 40 رژیم غذایی را مورد بررسی قرار دادند و آنها را در چند دسته دسته بندی کردند: پیروی از رژیم چقدر آسان است. چقدر احتمال دارد که یک فرد در کوتاه مدت و بلند مدت وزن خود را کاهش دهد. رژیم غذایی چقدر در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی یا دیابت موثر است. در پایان به این نتیجه رسیدند که رژیم غذایی مدیترانه ای از همه موفقیت آمیز تر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала