فرمانده سپاه قدس: انتقام شهید سلیمانی را به سبک خودمان می‌گیریم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار اسماعیل قاآنی
سردار اسماعیل قاآنی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.01.2022
اشتراک
فرمانده سپاه قدس اظهار داشت که شهید سلیمانی قوی‌تر از سردار سلیمانی مسیر حق را در جهان طی می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی خطاب به دشمنان کشورش اظهار داشت: شما خیلی کوچک‌تر از آنی هستید که بدانید در فرهنگ غنی اسلام و شیعه چه نهفته است. شما معنای شهادت را نمی‌دانید. شما دفاع، جهاد و شهادت شهید را نمی‌فهمید. شما فکر می‌کنید با شهید کردن شهدا، راه آنها متوقف می‌شود؟. شما فهمیدید چه غلطی کردید؟ به لحاظ عرف بین‌المللی بالاترین جنایت را کردید. اما شهید سلیمانی قوی‌تر از سردار سلیمانی مسیر حق را در جهان طی می‌کند و روز به روز جلو می‌رود.
تلاش برخی از نهادها در ایران برای فیلتر اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
ایران خواستار پایان یافتن سانسور مطالب مربوط به سردار سلیمانی شد
سردار قاآنی در ادامه افزود: دشمن فکر کرد با جنایتی که آفرید و پست ترین اقدام را انجام داد، راه شهید سلیمانی متوقف می‌شود. جنایت ترامپ و همراهان پیدا و پنهان او برای ما روشن است.هیچ‌ کس به اندازه شهید سلیمانی پمپئو جنایتکار را تحقیر نکرده است. او فکر کرد با شهادت سردار سلیمانی، تحقیرش تمام می شود. فکر کردید زدید و تمام شد؟ ترامپ رییس جمهور جنایتکار پیشین آمریکا و همه کسانی که پیدا و پنهان، سردار سلیمانی را ترور کردند زیر ذره بین تمام آزادمردان عالم هستند. جامعه اسلامی و فراتر از مسلمان یعنی آزادگان دنیا چنان انتقام از شما خواهد گرفت که تا عمر دارید فراموش نکنید.
فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: خروج آمریکا از منطقه یکی از اهداف بود که البته بالاتر از خروج، اخراج شدند. مردم عراق و منطقه آمریکا را تحمل نخواهند کرد. انتقام اساسی ما از شما گرفته خواهد شد البته ما سبک خودمان را داریم. ما سبک جنایتکاران را نداریم ولی سبک خود را داریم. مسیر مقاومت ادامه می‌یابد و شمشیر مقاومت، دشمنان را از سر راه برمی دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала