آخرین اخبار از سیل در جنوب ایران + فیلم

© Photo / IRNAخسارات سیل به شهرها و روستاهای استان گلستان ایران
خسارات سیل به شهرها و روستاهای استان گلستان ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2022
اشتراک
بارندگی های شدید در شهرهای جنوبی ایران که از هفته پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد، باعث ایجاد خسارات گسترده‌ای در این مناطق شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های ایران، بارندگی‌های سیل‌آسا در جنوب ایران، خسارات و مشکلات زیادی به بار آورده و چندین نفر نیز کشته و زخمی شده‌اند.
آمار کشته شدگان سیل فارس به ۴ نفر رسید و خسارت هایی نیز به زیرساخت ها وارد شده است.
مجید سلحشور، فرماندار میناب اعلام داشت: هم اکنون شهر میناب به طور کامل درگیر آبگرفتگی است و دستگاه‌های مختلف خدمات رسان درحال فعالیت هستند.
درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز از نجات ۱۲ شهروند و امدادرسانی به حدود ۲ هزار نفر در سیل جنوب استان خبر داد. وی افزود: بر اثر سیل، ۲ نفر در لامرد و داراب جان خود را از دست دادند.
پس از بارش‌های سیل‌آسا در استان هرمزگان و با سرریز شدن سد بردول پارسیان، بسیاری از منازل در مسیر سد به زیر آب رفته است و مردم در محاصره سیل قرار دارند.
مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان داشت: به دنبال وقوع بارندگی شدید در استان هرمزگان از ۱۱ دی ماه، امدادرسانی به مردم آسیب دیده توسط تیم‌های امداد و نجات در حال انجام است. تعداد ۹۶۵ خانوار آسیب دیده به تعداد ۴۹۵۴ نفر توسط نجاتگران امدادرسانی شدند که از این تعداد ۹۰ خانوار اسکان اضطراری داده شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала