توییتر حساب کاربری نماینده جنجال برانگیز کنگره آمریکا را مسدود کرد

© Sputnik / Alexandr Kryazhevتوییتر حساب کاربری نماینده جنجال برانگیز کنگره آمریکا را مسدود کرد
توییتر حساب کاربری نماینده جنجال برانگیز کنگره آمریکا را مسدود کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2022
اشتراک
شبکه اجتماعی توییتر حساب شخصی خانم مارجوری تیلور گرین، نماینده بدنام جمهوری خواه کنگره آمریکا را به اتهام انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس کرونا به طور نامحدود مسدود کرد
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه‌ توییتر آمده است: "ما حساب mtgreenee@ شما را به دلیل نقض مکرر سیاست ما و ارائه اطلاعات نادرست درباره کووید 19 برای همیشه مسدود کرده‌ایم".
در همین حال، حساب کاری نماینده کنگره @RepMTG هنوز در دسترس است.
 کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
نمایندگان کنگره آمریکا خواستار توقف "تبلیغات" چین در توییتر شدند
پیش از این، توییتر بارها حساب کاربری این نماینده جمهوری خواه کنگره را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست در مورد ویروس کرونا و واکسن های ضد آن مسدود کرده بود. تعدادی از پست های این سیاستمدار به عنوان "گمراه کننده" علامت گذاری شد. به این ترتیب به گرین هشدار داده بودند که در صورت ادامه انتشار اطلاعات نادرست از دیدگاه رهبری این شبکه اجتماعی، صفحه او برای همیشه مسدود خواهد شد.
با این حال مارجوری تیلور گرین بیشتر به خاطر ترویج تئوری های توطئه و استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، شهرت دارد.
پیش از این، گرین پیشنهاداتی را در مورد استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مجلس نمایندگان به اتهام فساد مالی ارائه کرده بود. به گفته وی، بایدن "با اجازه دادن به هانتر بایدن، پسرش برای خارج کردن پول از روسیه و چین، بزرگترین دشمنان آمریکا، از قدرت خود سوء استفاده کرده است."
شبکه تلویزیونی سی ان ان قبلاً همچنین گزارش داده بود که گرین از حامیان تئوری توطئه QAnon است که بر اساس آن ادعا می شود دموکرات‌ها استثمار اجتماعی از خردسالان در یک رستوران واشنگتن را سازماندهی کرده‌اند و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق جمهوری‌خواه در حال مبارزه با این توطئه است. بر اساس آن بسیاری از بازیگران لیبرال هالیوود، سیاستمداران و مسئولان عالی‌رتبه به دست داشتن در حلقه قاچاق بین‌المللی کودکان برای افراد بچه باز متهم می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала