این نوشیدنی عالی را پیش از خواب بنوشید

© Fotolia / Pressmasterاین نوشیدنی عالی را پیش از خواب بنوشید
این نوشیدنی عالی را پیش از خواب بنوشید
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2022
اشتراک
این نوشیدنی عالی برای فصل سرد سال و افرادی که به سرماخوردگی و عوارض آن مانند سرفه مبتلا م شوند مفید است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، با توجه به فواید شگفت انگیز و اثبات شده نوشیدن شیر گرم با دارچین، توصیه می شود که این نوشیدنی را به عنوان بخشی از برنامه کاهش استرس شبانه خود در نظر داشته باشید.
مخلوط دارچین با شیر گرم نوشیدنی مخصوصی است که می تواند بخشی از یک رویکرد فعال برای کمک به حفظ و ارتقا سطح سلامتی باشد، استرس شما را کنترل و خواب خوب شبانه را تضمین کند.
ترکیب شیر گرم همراه با دارچین هر شب قبل از خواب را امتحان کنید. از آن جایی که دارچین در آرامش عضلات و رفع تنش از بدن نقش مهمی ایفا می کند، تاثیر قابل ملاحظه در افزایش کیفیت خواب دور از انتظار نخواهد بود.
نمایش زیبای یخ خوری چینی ها + فیلم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2022
نوشیدنی هایی که خطر ابتلا به سرطان روده را دو برابر می کنند
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به صورت مکرر خصوصا در ماه های سرد سال به سرماخوردگی و عوارض آن همچون سرفه مبتلا می شوید، مصرف روزانه شیر دارچین به دادتان خواهد رسید. دارچین از مکانیسم های مختلف به آنتی اکسیدان ها در محافظت از بدن کمک و در نتیجه سیستم ایمنی را تقویت می کند.
دارچین دارای خواص فوق العاده قوی ضد قارچی و ضد میکروبی است که می تواند از همین طریق باکتری های مضر دهان را از بین ببرد. در نتیجه اگر علاقه ای به ملاقات با دندان پزشک خود ندارید، مصرف منظم مخلوط شیر گرم و دارچین را فراموش نکنید.
به گفته محققان و بر اساس نتایج به دست آمده از پژوهش های مختلف، ترکیب شیر دارچین باعث کاهش وزن می شود. یکی دیگر از شگفتی های جادویی دارچین این است که متابولیسم و روند هضم را سریعتر می کند. به لطف این رویکرد فرد برای مدتی احساس گرسنگی نمی کند و در نهایت مقدار غذای مصرفی وی کاهش می یابد. به همین دلیل است که تقریباً تمام متخصصین تغذیه یک لیوان شیر گرم همراه با یک تکه دارچین را برای کمک به کاهش وزن در رژیم روزانه توصیه می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала