آمریکایی ها از تبریک سال نو بایدن به شدت انتقاد کردند

© AP Photo / Patrick Semanskyآمریکایی ها از تبریک سال نو بایدن به شدت انتقاد کردند
آمریکایی ها از تبریک سال نو بایدن به شدت انتقاد کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2022
اشتراک
تبریک سال نوی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با انتقادات شدید هموطنان وی روبرو شد.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رهبر آمریکا در توییتر عکسی از خود و همسرش جیل بایدن در حال تماشای نورافشانی منتشر کرد. رئیس کاخ سفید این تصویر را همراه با نوشته ای منتشر کرد که در آن به هموطنان خود قول می دهد که "در سال جدید آمریکا را بهتر کنند."
با این وجود، همه کاربران از این انگیزه نجیبانه قدردانی نکردند. نظرات زیر این نشریه شبیه دفتر شکایات و پیشنهادات شد.
بسیاری از کاربران شروع به ترغیب رئیس جمهور ایالات متحده کردند تا بخشی از وام های ارائه شده به دانشجویان برای آموزش را بازپرداخت کند.
GShortellJr خاطرنشان کرد: "حداقل نیمی از فارغ التحصیلان نمی توانند در تخصص خود کار کنند."
JesusDeSade پرسید "من یک بدهی هنگفت دانشجویی دارم که سابقه اعتباری من را تحت تاثیر قرار می دهد و من را از خرید خانه باز می دارد. شما قول داده اید که بدهی دانشجویان را ببخشید. کی؟"
سایر خوانندگان از سیاست های بایدن برای مبارزه با ویروس کرونا ابراز نارضایتی کرده اند.
JOY نوشت : "من فقط 150 دلار برای آزمایش کووید-19 برای خانواده‌ام پرداخت کردم، می‌خواهم این پول را نه تنها برای آنها، بلکه برای مایل‌هایی که برای یافتن آنها طی کردم، پس بگیرم.
وضعیت قیمت ها در ایالات متحده نیز کاربران را بی تفاوت نگذاشت.
دیو دوبوسکی (Dave Dubusky) به تمسخر مینویسد : "هزینه غذا 6 درصد، انرژی 35 درصد و گاز 58 درضد افزایش یافته است. به کار خوب خود ادامه دهید."
اکثر ن.سندگان کامنت ها به این نتیجه رسیده‌اند که رهبر آمریکا نمی‌تواند "آمریکا را به مکانی بهتر تبدیل کند" زیرا او هنوز این کار را شروع نکرده است.
VintageImageryX تاکید کرد: "لطفاً به من بگویید چه زمانی همه چیز شروع به تغییر کرد، زیرا همه چیز هنوز از محل سکونت من وحشتناک به نظر می رسد."
برخی از کاربران با استفاده از فتوشاپ، نورافشانی در عکس را با عکس انفجار هسته ای جایگزین کردند.
برخی دیگر لیوانی در کنار ارباب کاخ سفید کشیدند که عبارت " برو ، براندون! (این شعار در مسابقات پاییزی NASCAR در آلاباما ظاهر شد . در حالی که براندون براون برنده در حال مصاحبه با خبرنگار NBC Sports بود، انبوهی از طرفداران پشت سر او فریاد می زدند. .این خبر‌نگار فکز می‌کرد که آنها در حمایت از ورزشکار فریاد می‌زدند "براندون برو"، اما در واقع شعار " بایدن به جهنم برود " سر داده شده بود. از آن زمان از این شعار به عنوان فحش مودبانه به بایدن استفاده می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала