در آمریکا، از 5 سلاح مرگبار روسیه نام بردند

© Sputnik / Vladimir Astapkovichسامانه های موشکی "یارس" در حال حرکت در خیابان های مسکو
سامانه های موشکی یارس در حال حرکت در خیابان های مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.01.2022
اشتراک
افسر بازنشسته آمریکایی، "پوزیدون" و "اس-400" را از جمله سلاح های ویرانگر روسیه می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه " 19 فورتی فایو"، برنت ایستوود، افسر بازنشسته آمریکایی و مفسر نظامی 5 سلاح مرگبار روسیه را برشمرد.
وی در این خصوص گفت:" "پوزیدون" یک سلاح مرگبار است. پوزیدون، یک ربات قاره پیمای زیر سطحی و قادر به نابود ساختن سواحل دشمن و تخریب آن‌ها با ایجاد سونامی است. پوزیدون یک سلاح تلافی‌جویانه است که از اولین حمله آمریکا انتقام می‌گیرد حتی اگر دفاع موشکی آمریکا بتواند صدها موشک قاره پیمای روسی را متوقف کند. می‌توان از پوزیدون علیه ناوهای هواپیمابر آمریکایی استفاده کرد. روسیه قصد دارد این اژدر را از زیردریایی پروژه "کا-329"- "بلگورود" خود پرتاب کند".
درخواست آمریکا از روسیه برای توقف پروژه های وحشتناک بوروستنیک و پوزیدون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2020
درخواست آمریکا از روسیه برای توقف پروژه های "وحشتناک" بوروستنیک و پوزیدون
یک سلاح قدرتمند دیگر روس ها سامانه پدافند هوایی "اس-400" روسیه است. اس-۴۰۰ قادر به تشخیص ۱۰۰ هدف به‌طور هم‌زمان و درگیر شدن با ۱۲ هدف به‌طور هم‌زمان از محدودهٔ ۴۰۰ کیلومتری است. این هدف‌ها می‌توانند از جمله انواع هواگرد، هواپیما، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک باشند.
اس-۴۰۰ با داشتن قابلیت ۳ موشک مختلف، بسیار دوربرد ۴۰ان۶ (40N6)، دوربرد ۴۸ان۶ (48N6)، و موشک‌های با برد متوسط ۹ام۹۶ (9M96) قادر به پوشش کل عمل‌کرد مورد نیاز است. این سامانه در خارج از کشور خریدار دارد و کشورهای ترکیه، سوریه، چین و هند ، آن را خریداری کرده‌اند.
سلاح مرگبار دیگر روسیه " پانتسیر اس-1" است. این سلاح یک سامانه دفاع هوایی است که از ترکیب موشک زمین‌به‌هوا میان‌برد و توپ ضدهوایی تشکیل شده است. اکتشاف و همچنین رهگیری هدف در این سامانه توسط رادارهای آرایه فازی انجام می‌گیرد. این سلاح می تواند موشک های بالستیک و کروز را در حین پرواز رهگیری کند.
و در پایان، بالگرد " می 28 ان ام" و مجتمع موشکی " یارس" قرار دارند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала