سردار فلاح‌زاده: تهدیدات آمریکا و اسرائیل توخالی و تبلیغاتی است

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه
سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2021
اشتراک
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ایران گفت: تهدیدات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در چارچوب جنگ روانی علیه ایران است اما آنان نمی‌توانند هیچ اقدامی انجام دهند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل ار مهر، سردار محمدرضا فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در گفتگویی اظهار داشت: تهدیدهای اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران توخالی بوده و بیشتر، جنبه تبلیغاتی دارد.
وی گفت: این تهدیدها در چارچوب جنگ روانی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها علیه ایران است، اما نخواهند توانست هیچ اقدامی انجام دهند، بلکه گام‌های سربازان مقاومت در مسیر شهید قاسم سلیمانی، ثابت و استوار خواهد بود و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مسیر ادامه خواهند داد.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: سربازان مقاومت، چشم بر هم نمی‌گذارند تا اینکه وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و بر هم خوردن طرح‌های بی‌بنیاد آمریکا در منطقه محقق شود. وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکا دو روی یک سکه یا همان جبهه باطل هستند و در طول تاریخ از زمان پیامبر اکرم (ص) تا زمان حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) در یک سنگر قرار داشته‌اند و مشغول سرکوب نهضت‌های مردم و صاحبان حق بوده‌اند.
فرمانده سپاه قدس: سیلی بعدی ایران‌ به آمریکا ‌کوچ از منطقه است‌ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2021
فرمانده سپاه قدس: سیلی بعدی ایران‌ به آمریکا ‌کوچ از منطقه است‌
سردار فلاح زاده گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان جبهه شر همچنان در حال مبارزه با جبهه حق هستند و از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، جبهه دشمنان از هیچ تلاشی برای خاموش کردن این انقلاب، فروگذار نکردند.
وی بیان کرد: هدف آنها از ترور شهید سلیمانی، خاموش کردن شعله مقاومت، ایجاد تحولات ژئوپلیتیکی در منطقه، بستن راه به روی انقلاب اسلامی و مانع‌تراشی در مسیر پیشرفت آن بوده است اما نتوانستند به اهداف خود برسند و در روزهای آینده نیز به آن دست نخواهند یافت.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا تصور می‌کنند که می‌توانند چرخ پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند اما "با توجه به اعتقادی که داریم و با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، نمی‌توانند هیچیک از نقشه‌های خود را عملی کنند. ما نیز تا ظهور حضرت مهدی (عج) به این راه ادامه خواهیم داد.
سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: جبهه حق، همیشه پیروز است و قدرتش افزایش خواهد یافت و هر روز، با عزت و اقتدار، بر آن افزوده خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала