پوتین، سال نو میلادی را به بایدن تبریک گفت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین، سال نو میلادی را به بایدن تبریک گفت
پوتین، سال نو میلادی را به بایدن تبریک گفت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیامی خطاب به همتای آمریکایی خود ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، بر لزوم همکاری سازنده بین مسکو و واشنگتن تاکید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین در پیام تبریک سال نو به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، دو کشور روسیه و آمریکا به عنوان دو کشوری که مسئولیت ویژه ای در قبال ثبات منطقه ای و بین المللی دارند، می توانند و باید همکاری سازنده ای با هم داشته باشند و تلاش های خود را برای مقابله با چالش هایی که بشریت با آن روبه رو است، همسو و متحد کنند.

پوتین افزود:" معتقدم که با توسعه توافقاتی که در نشست ژنو و دیگر تماس ها حاصل شد، می توانیم به جلو حرکت کنیم و گفت و گوی موثر بین دو کشور را برقرار کنیم، گفت و گوی مبتنی بر احترام متقابل و در نظر گرفتن منافع دو طرف."
یک مقام ارشد کاخ سفید در آستانه گفت و گوی رهبران روسیه و امریکا اطلاع داد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به ولادیمیر پوتین همتای روس خود اعلام خواهد کرد که در صورت علاقمندی و ذینفعی مسکو، فرصت های دیپلماتیک برای کاهش تنش ها در اطراف اوکراین وجود دارد. پسکوف در خصوص دیدار پوتین و بایدن گفت که هرگونه مذاکره با هدف دستیابی به مصالحه انجام می شود.
پسکوف: روسیه انتظار پیشرفت چشمگیری از ملاقات میان پوتین و بایدن ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
پسکوف: روسیه انتظار پیشرفت چشمگیری از ملاقات میان پوتین و بایدن ندارد
از سوی دیگر، امروز دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که هرگونه مذاکرات و گفت‌وگویی انجام می شود تا به مصالحه با در نظر گرفتن مواضع اصولی همدیگر دست یافت.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین درباره گفت و گوی پیش رو بین ولادیمیر پوتین و جو بایدن روسای جمهور روسیه و آمریکا گفت :" هرگونه گفت و گو و مذاکره با یک هدف دستیابی به مصالحه با در نظر گرفتن مواضع اصولی همدیگر انجام شده شد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала