نیروهای هوابرد روسیه جدیدترین ماشین های هدایت آتش توپخانه را دریافت خواهند کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه: از نیروی هوایی خود در سوریه علیه ارتش ترکیه استفاده نکرده ایم
وزارت دفاع روسیه: از نیروی هوایی خود در سوریه علیه ارتش ترکیه  استفاده نکرده ایم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.12.2021
اشتراک
یک منبع آگاه اعلام کرد وزارت دفاع روسیه تامین جدیدترین خودروهای هدایت آتش توپخانه "زاوت ـ دی" ( Zavet-D) برای نیروهای هوابرد این کشور را بر عهده گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این وزارت دفاع روسیه اطلاع داده بود که قرار است از سال 2019 خودروهای هدایت آتش توپخانه "زاوت ـ دی" " برای آزمایش به نیروهای مسلح تجویل داده شود.
منبع گفت: "این ماشین آزمایشات نظامی را با موفقیت پشت سر گذاشته و وزارت دفاع این سامانه را برای تحویل (به نیروهای هوابرد) پذیرفته است."
تبادل آتش توپخانه ای در رزمایش دریایی ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2021
تبادل آتش توپخانه ای در رزمایش دریایی ایران و روسیه
به گفته وی، اکنون موضوع انعقاد قرارداد برای اولین سری در حال بررسی است تا تولید انبوه در سال 2022 آغاز شده و "نیازهای نیروهای هوابرد به این نوع تجهیزات در مدت زمان کوتاهی تامین شود."
مجتمع Zavet-D توسط شرکت "روبین" Rubin از هلدینگ Ruselectronica (بخشی از شرکت دولتی"روس تک") ساخته شده است است. قرار است این سامانه جایگزین ایستگاه شناسایی سیار و هدایت آتش توپخانه "رئوستات" (Rheostat) شود.
این سامانه جدیدترین تجهیزات را دریافت کرد که به آن اجازه می دهد تا اهداف مختلف از جمله اهداف استتار شده را به طور قابل اعتماد کشف و شناسایی کند. از جمله، خودروهای هدایت آتش توپخانه Zavet-D سطح جدیدی از تعامل بین توپخانه و پهپادهای کلاس های مختلف را فراهم می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала