اپل به چند کارمند خود تا 180 هزار دلار پاداش داد

© AFP 2023 / Don Emmertاپل به چند کارمند خود تا 180 هزار دلار پاداش داد
اپل به چند کارمند خود تا 180 هزار دلار پاداش داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2021
اشتراک
خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع خود اطلاع داد، شرکت اپل برای جلوگیری از نشت کادرهای استعدادها و رفتن آنها به شرکت های رقیب مانند شرکت متا (صاحب فیسبوک و اینستاگرام) پاداش تا 180000 دلاری به شکل اوراق سهام را به کارمندان خود تقدیم کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دریافت این پاداش ها به میزان ز 50 هزار تا 180 هزار دلار برای کارمندان اپل غیر منظره بود. این پاداش ها به کارکنانی اهدا شد که عملکرد بالایی از خود نشان داده بودند.
بلومبرگ خاطرنشان می کند که این اقدام بطور غیرعلنی انجام شد و نمایندگان شرکت اپل از اظهار نظر در مورد این خبر خودداری کردند.
کدام مدل از محصولات اپل بروز رسانی جدید را دریافت نمی کنند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2021
کدام مدل از محصولات اپل بروز رسانی جدید را دریافت نمی کنند؟
شرکت اپل، یک شرکت فناوری آمریکایی چندملیتی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم‌افزار رایانه و ارائه‌دهنده خدمات آنلاین فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت رایانه‌ای اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیا، واقع در درهٔ سیلیکون (Silicon Valley) کشور آمریکا تأسیس شد.
اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی و ایرپادز را نام برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала