کاهش مدت قرنطینه کرونایی در آمریکا

© AP Photo / John Minchilloرکورد غم انگیز آمریکا : شناسایی بیش از 100 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا
رکورد غم انگیز آمریکا : شناسایی بیش از 100 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2021
اشتراک
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا: زمان توصیه شده برای قرنطینه از ۱۰ به پنج روز، در صورت نداشتن علایم، کاهش می یابد.
به گزارش اسپوتنیک با استناد به بیانیه منتشره در سایت مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC) زمان توصیه شده برای قرنطینه از ۱۰ به پنج روز، در صورت نداشتن علایم، کاهش می یابد.
راشل والنسکی مدیر این مرکز متذکر شد که این توصیه به دلیل گسترش سریع سویه امیکرون کرونا به روزرسانی شده است.
وی در ادامه افزود:" با توجه به آشنایی ما با ویروس کرونا، تصمیم گرفته شد زمان توصیه شده برای قرنطینه از ۱۰ به پنج روز، در صورت نداشتن علایم، کاهش یابد. بدین ترتیب به روزرسانی مقررات کرونایی تضمین کننده زندگی امن روزانه است. پیشگیری بهترین گزینه برای ماست: واکسینه شوید و دزهای یادآور را بزنید و ماسک را فراموش نکنید".
واکسن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2021
میلیاردها درآمد از واکسن‌ستیزی در ایران
گفتنی است، پیشتر آنتونی فائوچی متخصص ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا در پی شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ ناشی از سویه اومیکرون کرونا در کشورش اعلام کرد که این کشور باید به فکر اجباری کردن واکسیناسیون برای سفرهای هوایی داخلی باشد.
هم اکنون داشتن ماسک در پروازهای آمریکا برای همه افراد بالای دو سال اجباری است. دولت بایدن تاکنون از اجباری کردن واکسیناسیون برای سفرهای هوایی داخلی خودداری کرده است.
آمریکا در حال حاضر از اکثر اتباع خارجی که به این کشور سفر می کنند خواسته است پیش از سفر خود به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند. شهروندان و افراد دارای اقامت دائمی آمریکا فقط باید مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کرونای خود یک روز قبل از سوار شدن به هواپیما ارائه دهند.
پیش بینی شکست آمریکا در جنگ فرضی با چین و روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2021
در آمریکا علت آغاز جنگ جهانی را نام بردند
بر اساس داده‌های روز 26 دسامبر دانشگاه جانز هاپکینز، آمریکا اکنون به طور میانگین روزانه ۱۹۸ هزار و ۴۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت می‌کند. این رقم ۴۷ درصد بیشتر از یک هفته پیش و بالاترین رقم از ۱۹ ژانویه تاکنون است.
دانشگاه جانز هاپکینز همچنین اعلام کرد که به طور متوسط هزار و ۴۰۸ آمریکایی در طول هفته منتهی به روز 26 دسامبر، هر روز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. این افزایش ۱۷ درصدی نسبت به هفته قبل را نشان می دهد.
مرکز کنترل بیماری‌ها، سی دی سی، در تصمیم تازه خود اعلام کرد این افراد پس از ۵ روز قرنطینه، باید به مدت ۵ روز دیگر هنگام تماس با دیگران ماسک به صورت داشته باشند. توصیه‌های بهداشتی مرکز کنترل بیماری‌ها اجباری نیستند ولی بسیاری از ادارات و شرکت‌ها در آمریکا آن را به اجرا گذاشته‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала