دو جنگنده نیروی هوایی اسرائیل به زیرساخت های بندر لاذقیه شلیک کردند

© AFP 2023 / Maxime Popovدو جنگنده نیروی هوایی اسرائیل به زیرساخت های بندر لاذقیه شلیک کردند
دو جنگنده نیروی هوایی اسرائیل به زیرساخت های بندر لاذقیه شلیک کردند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2021
اشتراک
دریاسالار الگ ژوراولف، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف های متخاصم در سوریه گفت: دو جنگنده اسرائیلی شبانه به تأسیسات بندر لاذقیه حمله موشکی کردند، آسیب به زیرساخت های بندر ناچیز است.
به گزارش اسپوتنیک؛ دریاسالار الگ ژوراولف، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف های متخاصم در سوریه گفت: دو جنگنده اسرائیلی شبانه به تأسیسات بندر لاذقیه حمله موشکی کردند، آسیب به زیرساخت های بندر ناچیز است. وی در ادامه گفت: "از ساعت 21/4 تا 4 و 26 دقیقه، دو فروند جنگنده تاکتیکی F-16 نیروی هوایی اسرائیل از دریای مدیترانه بدون عبور از مرز با 4 موشک هدایت شونده به تأسیسات بندر لاذقیه حمله کردند که در نتیجه حمله اسرائیل جزئیاتی از این زیرساخت ها اسیب دید. ژوراولف در جلسه توجیهی گفت: به زیرساخت های بندر آسیب وارد شده است.
وی افزود: "نیروهای پدافند هوایی سوریه وارد نبرد با ضد هوایی نشدند چرا که در زمان حمله، یک هواپیمای ترابری نظامی نیروی هوایی روسیه در حال فرود در فرودگاه حمیمیم بود."
رسانه ها: حمله موشکی به پایگاه آمریکا در سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2021
رسانه ها: حمله موشکی به پایگاه آمریکا در سوریه
گفتنی است، در پی حمله موشکی بامداد سه‌شنبه اسراییل به بندر لاذقیه در سوریه، به یک بیمارستان و چند فروشگاه و خانه مسکونی آسیب وارد کرده است. وزارت دفاع سوریه هم اعلام کرده که ارزیابی میزان تخریب ادامه دارد. پایگاه هوایی حمیمیم که محل استقرار نیروی هوایی روسیه است، در نزدیکی لاذقیه قرار دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала