توهین به بایدن هنگام تماس تلفنی عید کریسمس با کودکان

© REUTERS / Tom Brennerجو بایدن متهم به فرار مالیاتی شد
جو بایدن متهم به فرار مالیاتی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2021
اشتراک
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز جمعه، 24 دسامبر، در جریان تماس تلفنی وی و بانوی اول جیل بایدن با کودکان در آستانه عید کریسمس کاتولیک ها، دمورد توهین قرار گرفت. ویدئویی به گزارش اسپوتنیک، از این حادثه توسط کاربران در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از والدین به نام جرد به زوج بایدن سلام کرد و گفت: "امیدوارم شما هم کریسمس فوق العاده ای داشته باشید. برو، براندون!"
رهبر آمریکا پاسخ داد:"برو، براندون! من موافقم.".
Президент США Джо Байден на пресс-конференции по итогам переговоров с президентом России Владимиром Путиным в Женеве  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.12.2021
بایدن کامالا هریس را رئیس جمهور آمریکا نامید + ویدئو
پس از قطع شدن تماس، بایدن از اطرافیانش پرسید که آیا هم صحبتش در ایالت اورگان زندگی می کند.
به نوشته گاردین، مخالفان بایدن در محافل محافظه کار آمریکایی به جای فحش دادن به رئیس کاخ سفید از جمله "براندون برو!" استفاده می کنند.
این عبارت پس از آن محبوب شد که طرفداران در مسابقات انجمن ملی مسابقات اتومبیل رانی سهام (NASCAR) در ماه اکتبر علیه رئیس دولت واشنگتن فحش دادند. در یک مصاحبه زنده با مسابقه دهنده براندون براون، یک خبرنگار فکر کرد که جمعیت شعار می دهند: " برو براندون!" از آن زمان این عبارت برای توهین به بایدن استفاده می شود.
خود براندون براون از انتساب نام خود به شعار ضد بایدن ابراز نارضایتی کرد.
داده های نظرسنجی سرویس جامعه شناسی مؤسسه ماریست که از 11 تا 13 دسامبر انجام شد، نشان می دهد که 55 درصد از آمریکایی از کار جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده راضی نیستند و از جمله 44 درصد به شدت از کار رهبر آمریکا ناراضی هستند
بر اساس نظرسنجی مشابهی که در 31 اکتبر توسط NBC News منتشر شد، 54 درصد از شهروندان آمریکایی از کار بایدن رضایت ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала