پزشک دهکده در جشن عروسی پسرش با تم کره‌ای +عکس، ویدئو

© Fotobank.ru/Getty Images / Chung Sung-Junپزشک دهکده در جشن عروسی پسرش با تم کره‌ای +عکس، ویدئو
پزشک دهکده در جشن عروسی پسرش با تم کره‌ای +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2021
اشتراک
کاربران به تصاویری از جین سیمور بازیگر ۷۰ ساله سریال "پزشک دهکده" در جشن عروسی پسرش با دختری که اصالتی کره‌ای دارد واکنش نشان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنییک، تصاویری از جین سیمور بازیگر ۷۰ ساله سریال پزشک دهکده (با نام اصلی دکتر کوئین، پزشک زن محصول کشور آمریکا) در جشن عروسی پسر ۲۶ ساله‌اش کریستوفر با دختری که اصالتی کره‌ای دارد در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد توجه بسیاری از کاربرانی که سریال پزشک دهکده و بازی جین سیمور را دنبال می‌کردند و از این سریال خاطرات بسیاری دارند قرار گرفته است.
این جشن عروسی در حیاط خانه جین سیمور در ساحل ملیبو برگزار شد و به درخواست عروس، بخشی از تم آن پوشش‌های سنتی کره‌ای بوده است. جین سیمور، پسرش و عروس در تصاویری با لباس‌های سنتی هستند و در برخی تصاویر با فرهنگ داماد لباس پوشیده‌اند.
کاربران عنوان می‌کنند بسیار زیباست که عروس و داماد هر دو به فرهنگ یکدیگر احترام گذاشتند و در جشن عروسی‌شان لباس‌های سنتی به تن کردند. کاربرانی هم عنوان می‌‌کنند جین سیمور بسیار زیباست و تغییر چندانی در چهره‌اش احساس نمی‌کنند. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند این بانو در سن۴۴ سالگی مادر شد و در تصاویر مشاهده می‌شود که هم خود او و هم پسرش از نظر ظاهری کاملا سلامت هستند. آنها ضمن تاکید کردن به اینکه باردار شدن در سن ۴۵ سالگی نیز ممکن است از سایر کاربران درخواست می‌کنند که به دختران جوان برای فرزندآوری فشار نیاورند و اجازه دهند هر شخصی خود، برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала