روسیه ده میلیون دلار به آوارگان فلسطینی کمک می کند

© Sputnik Сирийские беженцы покидают под наблюдением российских военных лагерь "Рукбан" в зоне, контролируемой американцами
 Сирийские беженцы покидают под наблюдением российских военных лагерь Рукбан в зоне, контролируемой американцами - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.12.2021
اشتراک
روسیه 10 میلیون دلار به آژانس سازمان ملل برای کمک به آوارگان فلسطینی اختصاص می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته وزارت خارجه روسیه، مسکو در سال های 2022-2026 مبلغ 10 میلیون دلار برای آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاورمیانه (UNRWA) تامین مالی خواهد کرد.
انجام کمک های داوطلبانه سالانه به بودجه آژانس خاورمیانه سازمان ملل متحد برای کمک به پناهندگان فلسطینی و سازمان کارها به مبلغ کل 10 میلیون دلار آمریکا.
همانطور که در وزارت خارجه روسیه اشاره شد، تداوم کمک های مالی روسیه به اجرای فعالیت های حیاتی آژانس کمک خواهد کرد که وظیفه آن شامل ارائه خدمات در زمینه آموزش، بهداشت، خدمات اجتماعی، تامین مالی خرد و کمک های اضطراری به فلسطینی ها و بهبود زیرساخت ها و شرایط زندگی در کمپ های پناهندگان می شود.
دستگاه دیپلماسی روسیه تاکید کرد: ما از سایر کشورها می خواهیم که از این آژانس به صورت غیرسیاسی حمایت کنند تا از عملیات پایدار و بدون وقفه آن اطمینان حاصل شود.
همانطور که اشاره شد، روسیه در سال‌های 2013 و 2015 تاکنون دو مبلغ 2 میلیون دلاری را به بودجه آژانس اختصاص داده است و از سال 2017 تا 2021، در مجموع 10 میلیون دلار دیگر به بودجه آژانس اختصاص یافته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала