گزارش و تحلیل

برخی مقامات سیاسی اسرائیلی به دنبال کشتار جدید یهودیان هستند

© Photo / Israel Defense Forcesبرخی مقامات سیاسی اسرائیلی به دنبال کشتار جدید یهودیان هستند
برخی مقامات سیاسی اسرائیلی به دنبال کشتار جدید یهودیان هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2021
اشتراک
این روزها آنچه از سخنان و رفتارهای برخی شخصیت های سیاسی اسرائیلی به ذهن خطور می کند این است که آنها به دنبال سناریویی می باشند که موجبات کشته شدن صدها هزار یهودی را فراهم کنند.
سناریویی که شاید هلوکاست در مقایسه با آن بسیار کوچک به حساب آید.
همانگونه که در مقاله قبلی خود هم اشاره کردم ایرانی ها مشکلی با یهودی ها ندارند، چه بسا که اگر به تاریخ هم نگاهی گذرا بیاندازید ایران به صورت تاریخی امن ترین مکان برای زندگی یهودیان در تاریخ بشریت به شمار می آمده و هنوز هم می آید.
مشخص است چون شرایط جهانی وفق مراد مقامات صهیونیست پیش نمی رود آنها در صدد می باشند شرایطی ایجاد کنند که موجبات کشته شدن ده ها هزار یهودی فراهم شود تا بتوانند احساسات دلسوزانه در برخی کشورها را به نفع خود تحریک کنند.
وگرنه هیچ دلیلی نمی تواند اعتراف رئیس سابق اطلاعات اسرائیل به دست داشتن در ترور شهید سلیمانی را توجیه کند.
اعترافی که در پی بسیاری از صحبت های جسته گریخته کارشناسان اسرائیلی درباره دخالت اسرائیل در این ترور مطرح شده.
اعترافی که همزمان با تنش ها وتهدید های بسیار زیاد موجود از طرف اسرائیل بر علیه ایران می تواند موجبات شعله ور شدن احساسات نفرت نسبت به صهیونیست ها را فراهم کند و بدیهی است این جریان می تواند موجبات تحریک احساسات و در نهایت موجبات انتقام جویی برای خود سردار سلیمانی را ایجاد کند و تنها افرادی که اینجا قربانی این ماجراجویی سیاست مداران صهیونیست می شوند همان مردم بی گناه یهودی هستند که از همه جا بی خبر هستند و متوجه نیستند که قربانی ایدئولوژی فکری برخی افراد شده اند که تابع تفکر های صهیونیستی هستند.
شاید بد نباشد باز هم تکرار کنم ایران و ایرانی ها هیچ مشکلی با یهودی های جهان ندارند بلکه مشکل ایران فقط با ایدئولوژی صهیونیستی که یک نوع آپارتاید نوین به حساب می آید و اهداف نهایی آن نابودی کل منطقه خاورمیانه، تصرف نیل تا فرات و بخش هایی از سرزمین ایران علاوه بر سرزمینهای مقدس اسلامی و کشتار مردم منطقه می باشد، است.
هشدار جدی آمریکا به اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2021
هشدار جدی آمریکا به اسرائیل
اتفاقی که امروزه رخ داده این است که ما روز به روز به انعقاد توافقی در وین نزدیک می شوم، توافقی که ممکن است بسیاری از تحریم ها را از بالاسر ملت ایران بردارد.
اسرائیلی ها سالها تلاش کردند تا شرایطی ایجاد کنند ایرانی ها تحت فشار و تحریم ها باقی بمانند و حالا واهمه آن را دارند که همه چیز از دستشان خارج شود.
سفرهای مارکوپولویی شخصیت های سیاسی اسرائیل هم ظاهرا همه ناکام مانده.
یکی از دلایل بسیار مهم ناکامی مقامات اسرائیلی در تاثیر گذاری روی مقامات غربی نداشتن کاریزما و شخصیت تاثیر گذار در میان آنها باشد اما می توان گفت اصلی ترین دلیل ناکامی آنها این است که امروزه منافع غرب دیگر اقتضا نمی کند تا همه هزینه های خود را برای اسرائیل کند.
امروزه موجودیت خود کشورهای غربی مخصوصا ایالات متحده در خطر است و آنها مجبور می باشند به دنبال راه و چاره ای برای نجات خود باشند و بسیاری از سیاست مداران غربی باور دارند که اصل بقای خودشان است و بعد بقای اسرائیل.
یکی از سفرای اروپایی در تهران چند مدت پیش به من می گفت: "ما باید باشیم تا بتوانیم از اسرائیل حمایت کنیم اگر ما نابود شویم دیگر مایی وجود نخواهد داشت تا از اسرائیل حمایت کند و متاسفانه مقامات سیاسی جدید اسرائیل این نکته ظریف را درک نمی کنند و هنوز تصور می کنند شرایط چند دهه پیش سرجایش هست".
آمریکا برای نجات خود از منطقه خاورمیانه خارج شده چون امروزه اصلیترین تهدید برای موجودیت آمریکا قدرت گرفتن اقتصادی چین و بازگشت اقتدار نظامی و نفوذ روسیه در شرق اروپا است.
آمریکا نمی تواند برای حمایت از اسرائیل هفتاد سال دیگر هم نیروهای خود را در منطقه خاورمیانه نگه دارد.
کشورهای عربی نیز متوجه این ماجرا شده اند و علیرغم اینکه مقامات اسرائیلی که تا همین دیروز به برخی از آنها دستور می دادند چه کار کنند کارشان به التماس کشورهای عربی کشیده، اما باز هم کشورهای عربی حاضر نیستند که با اسرائیل برای هرگونه ماجراجویی در قبال ایران همکاری کنند.
چون آنها به خوبی می دانند که اگر درگیری ای میان ایران و اسرائیل رخ دهد و آنها وسط دعوا باشند بیشتر کتک ها را خواهند خورد.
درباره آذربایجان که اسرائیلی ها تلاش داشتند روی آن سرمایه گذاری زیادی بر علیه ایران انجام دهند هم باید گفت به نظر می آید شرایط تعامل آذربایجانی ها با اسرائیل نسبت به یکسال گذشته بسیار فرق کرده و پس از اینکه آذربایجانی ها موفق شدند قره باغ را پس بگیرند تلاش دارند که شرایط امنیت و ثبات در سمت خود برقرار کنند و به دنبال آن نیستند که با ایران برای خاطر اسرائیل وارد جنگ شوند.
نتانیاهو از موضع اسرائیل در قبال ایران انتقاد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
نتانیاهو از موضع اسرائیل در قبال ایران انتقاد کرد
ترکیه هم که شرایط اش کاملا معلوم است، در اوج فشار اقتصادی می باشد و فقط یک جنگ کم دارد تا فروپاشی اقتصادی و سیاسی را شاهد باشد و به این دلیل به هیچ وجه نه حاضر است با اسرائیل همکاری ای داشته باشد و نه حاضر بود با اسرائیل همکاری ای در زمینه هرگونه ماجراجویی بر علیه ایران داشته باشد.
درباره عراق هم که گوشت نرم آمریکایی ها هنوز زیر دندان ایرانی ها است و آنها هم به خوبی می دانند اگر اجازه دهند اسرائیل از فضای عراق برای ماجراجویی بر علیه ایران استفاده کند دندان ایرانی ها فرو خواهد رفت.
زمانی اسرائیلی ها روی کردستان عراق حساب باز کرده بودند که اخیرا دولت کردستان عراق هم دست آنها را کوتاه کرده.
در خلیج فارس و دریای عمان هم آنها تلاش کردند کشتی ها و یا زیردریایی های خود را ارسال کنند اما هم مورد پذیرش کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نبودند و هم اینکه متوجه شدند ایرانی ها آنها را رصد کرده اند و اگر نزدیک تر بروند ممکن است شکار شوند.
طبق برخی گزارش ها اسرائیلی ها حتی تلاش کردند از کشتی های باری خود که پرچم های کشورهای دیگری را حمل می کردند برای جاسوسی بر علیه ایران و یا حتی بررسی اینکه شاید بتوانند از آنها در عملیاتی بر علیه تاسیسات هسته ای و زیربنایی ایران استفاده کنند و مثلا از روی آنها موشک به سمت ایران پرتاب کنند، که با هدف گرفتن چند کشتی مشکوک وابسته به اسرائیلی ها متوجه شدند که ایرانی ها وجب به وجب در حال تعقیب آنها هستند.
خوب با توجه به این اوضاع می توان متوجه شد چرا اسرائیلی ها این روزها آشفته هستند که مبادا یک توافق در وین منعقد گردد و موجبات خروج ایران از تحریمها فراهم گردد.
به هر حال فراموش نکنید که ایران در شرایطی که شدید ترین تحریم های بشریت (به اعتراف خود آمریکایی ها) بر علیه اش اعمال می شده و می شود در زمینه فناوری و دفاعی توانسته به اوج شکوفایی برسد و کاری کند دشمنان ایران علیرغم برخورداری از پیشرفته ترین تسلیحات مدرن جهان از ایران حساب ببرند.
همین که کنگره آمریکا به سمت تحریم برنامه پهبادی و موشکی ایران رفته خود یک گواه بر این است که ایران چه قدر در این زمینه یعنی تولید پهباد و پیشرفت کرده که حتی ارباب تولید صنایع دفاعی جهان هم احساس خطر کرده.
حال تصور کنید اگر ایران از ذیل تحریمها خارج شود شرایط چگونه خواهد شد؟
می توان گفت به همین دلیل می باشد که برخی سران صهیونیست (خوب به این عبارت توجه داشته باشید "سران صهیونیست" و نه "سران یهودی" و یا "یهودی ها" چون این عبارت ها با هم خیلی متفاوت است) به فکر بیافتند تا هر جور شده جنگی به پا کنند و حتی اگر شده چند ده هزار و یا حتی چند صد هزار یهودی را قربانی کنند مهم نیست، و چه بسا حتی بر اساس عقاید آنها این خون ها باید رخته شود تا اهداف آرمانی آنها محقق گردد.
مثلا به استناد برخی روایات سرهنگ اتو اسکورتسنی فرمانده نیروهای ویژه عملیاتی وافن اس اس (یگان فربدنتال) در جنگ جهانی دوم که مسئولیت برخی کشتار هلوکاست را نیز داشته، اصالتا یهودی صهیونیست بوده و بعد از جنگ جهانی دوم سال 1963 به اسرائیل مهاجرت کرده وبه نفع موساد بر علیه مصر و پروژه های موشکی و ترور دانشمندان مصری و آلمانی که روی پروژه موشکی مصر کار می کردند فعالیت می کرده.
امری که نشان می دهد صهیونیست ها و عوامل هلوکاست خیلی هم از هم جدا نبودند.
ایرانی ها به هیچ وجه به دنبال آن نیستند که خون از دماغ یک انسان و یا حتی حیوان بی گناه ریخته شود حتی اگر آن انسان یک یهودی باشد ولی اگر به آنها حمله شود مجبور می باشند از هرچه در اختیار دارند برای دفاع از خود استفاده کنند و آنوقت اگر صدها هزار یهودی کشته شدند مجامع جهانی باید توجه داشته باشند که مقصر سیاست مداران صهیونیست هستند و نه ایرانی ها و این کشتار را نباید به نام ایرانی ها ثبت کنند.
در پایان هم بد نیست به این نکته اشاره کنم که ایرانی ها برای نابودی فیزیکی اسرائیل نیاز ندارند که خودشان تسلیحات هسته ای تولید کنند، جای تسلیحات هسته ای و کشتار جمعی اسرائیل را به خوبی بلد هستند، مجامع اطلاعاتی شان آنقدر قوی هستند که این مکان ها را کشف کرده باشند، وهدف قرار دادن بخشی از همان تسلیحات کافی است تا کل سرزمین های اشغالی فلسطینی با خاک یکسان شود.
قطعا مجامع اطلاعاتی اسرائیل به خوبی می دانند، ایرانی ها حتی نیاز ندارند که به خود زحمت بدهند از ایران به سمت سرزمین های اشغال شده فلسطین موشک پرتاب کنند، همان جا موشک هایشان آماده شلیک است و صدها هزار نفر در منطقه هستند که آرزو دارند و لحظه شماری می کنند کی ایران به آنها اجازه می دهند دکمه شلیک را فشار دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала