خوردن این خوراکی در ترکیب با شیر اکیدا ممنوع است

© Depositphotos.com / AndrewLozovyiخوردن این خوراکی در ترکیب با شیر اکیدا ممنوع است
خوردن این خوراکی در ترکیب با شیر اکیدا ممنوع است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2021
اشتراک
ترکیب برخی مواد غذایی با یکدیگر موجب ساخته شدن غذاهای ناسازگار برای بدن شما می شود.
به گزارش اسپوتنیک، موراوسکایا متخصص تغذیه توصیه کرد که سیب زمینی را با گوشت و فرنی را با شیر ترکیب نکنید. این متخصص تغذیه در روسیه در این مقاله می نویسد که کدام محصولات بهتر است با یکدیگر ترکیب نشوند: "ترکیب نشاسته با پروتئین به ویژه پروتئن حیوانی (نان با گوشت،نشاته و سیب زمینی با گوشت)، برخی مواد با شیر و فرآورده های لبنی تخمیری (فرنی با شیر، دوغ کفیر با نان)، برخی مواد با شکر (رولت با مربا، فرنی با شکر) ممنوع می باشد.
موراوسکایا خاطرنشان کرد که عملکرد صحیح سیستم گوارشی برای بدن مهم است، زیرا که ترکیب مواد غذایی در معده ویژگی های خاص خود را دارد:
- محصولات با سرعت های مختلف در معده پردازش می شوند.
- برای هضم هر یک خوارکی در معده به آنزیم های خاص خود نیاز دارد.
- شیره معده برای هضم غذاهای مختلف به روش های مختلف فعالیت می کند.
بنابراین شیر را نباید با غلات با یکدیگر خورد، زیرا در معده موجب ترشح آنزیم های مختلف می شود و روند هضم این دو محصول با یکدیگر متفاوت است.
روش جدید لاغری: بدون رژیم و ورزش، ۶ کیلو کم کنید
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2021
روش جدید لاغری: بدون رژیم و ورزش، ۶ کیلو کم کنید
پردازش پروتئین نیاز به یک محیط اسیدی دارد، در حالی که کربوهیدرات ها به یک محیط قلیایی نیاز دارند. بنایریان نباید پروتئین و کربوهیدرات ها را با هم خورد. این متخصص تغذیه تصریح کرد: خوردن مواد ناسازگار باعث می شود بدن انرژی بیشتری برای پردازش غذا در معده صرف کند. هنگامی که یک محصول هضم می شود، و در حالی که "زمان برای هضم دیگری فرا نرسیده است و غذا در معده شروع به پوسیدگی، تخمیر می کند". این امر منجر به این می شود که غذا جذب نمی شود و تجزیه نمی شود، در نتیجه مواد مفید جذب نمی شوند، اما سمومی در معده تشکیل می شود که برای بدن مفید نیست.
حتی یک لیوان شیر ۲درصد چربی، به اندازه سه ورق گوشت چربی دارد بنابراین گاهی می تواند موجب افزایش وزن شما شود. در سال ۲۰۰۷، مطالعه‌ای صورت گرفت که ثابت کرد بین نوشیدن شیر و بروز آکنه، یک ارتباط قطعی وجود دارد. محققان دریافتند شیر گاو، آکنه‌های موجود را تشدید کرده و در برخی موارد باعث بروز آکنه‌های جدید می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала