نارضایتی آمریکا از نتیجه گفتگوهای برجامی با ایران

© AP Photo / Carolyn Kasterنارضایتی آمریکا از نتیجه گفتگوهای برجامی با ایران
نارضایتی آمریکا از نتیجه گفتگوهای برجامی با ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
اشتراک
سالیوان : ایالات متحده از نتیجه مذاکرات برجام با ایران ناراضی است، اما نشان دهنده نزدیک شدن دیدگاه ها با فدراسیون روسیه و چین در مورد این مشکل است.
به گزارش اسپوتنیک، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در تلویزیون عمومی آمریکا گفت واشنگتن از مذاکرات درباره برجام با ایران راضی نیست.
اولیانوف: همکاری روسیه و آمریکا در زمینه برجام سازنده است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.12.2021
اولیانوف: همکاری روسیه و آمریکا در زمینه برجام سازنده است
وی در عین حال با اشاره به اینکه در چند روز اخیر در میز مذاکره پیشرفت هایی داشته است، گفت: مذاکرات از نظر مسیر بازگشت به برجام خوب پیش نمی روند.
سالیوان گفت: اما آنچه به خوبی پیش می‌رود مربوط به اتحاد با شرکای اروپایی ما، همسویی بیشتر دیدگاه‌ها با چین و روسیه و موضع ایران است که به نظر می‌رسد درک کرده است که مذاکرات باید با جدیت و سازنده برخورد شود .
به گفته وی، صبر واشنگتن نامحدود نیست: ما تاریخ را مشخص خواهیم کرد - هفته آینده، ماه آینده، اما می توانم بگویم که تا زمانی که آنها به برنامه هسته ای خود ادامه دهند، این برخلاف اصول برجام است.
اوایل روز جمعه گزارش شد که دور هفتم مذاکرات برجام در وین به پایان رسیده است. این مذاکرات بعد از چند ماه وقفه از 29 نوامبر شروع شد و در 3 دسامبر، مذاکرات در این دور متوقف شد و در 9 دسامبر از سر گرفته شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала