در ایران سهمیه جدید ارزی برای واردات دارو تعیین شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جزئیات حذف ۴ صفر از پول ملی ایران
جزئیات حذف ۴ صفر از پول ملی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2021
اشتراک
بانک مرکزی ایران: به میزان ۱.۵ میلیارد دلار نیز به نرخ ارز ترجیحی برای تامین واردات واکسن کرونا و تجهیزات پزشکی تولید داخلی تامین ارز صورت پذیرفته است.
به گزارش اسپوتنیک با استناد به اعلامیه روابط عمومی بانک مرکزی ایران، در ایران سهمیه جدید ارزی برای واردات دارو تعیین شد.
بانک مرکزی ایران با اشاره به تعیین سهمیه جدید ارزی برای واردات دارو، اعلام کرد: "از ابتدای سال تاکنون، حدود ۲.۵ میلیارد دلار به نرخ ارز ترجیحی برای تامین مواد اولیه و دارو و تجهیزات پزشکی بر مبنای تعیین اولویت توسط وزارت بهداشت تامین ارز انجام شده است.
دارو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2021
دارو، سوغاتی مسافران خارجی از ایران
با توجه به تعیین سهمیه جدید برای وزارت بهداشت و با هماهنگی وزارتخانه مذکور، نسبت به تامین ارز مورد نیاز واردات دارو و مواد اولیه آن، به فوریت اقدام خواهد شد. علاوه بر مبلغ پیش گفته، به میزان ۱.۵ میلیارد دلار نیز به نرخ ارز ترجیحی برای تامین واردات واکسن کرونا و تجهیزات پزشکی تولید داخلی تامین ارز صورت پذیرفته است".
این بانک با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و براساس اولویت‌های اعلامی آن وزاتخانه، ضمن تخصیص سهمیه جدید در این باره، حداکثر تلاش لازم را برای تامین ارز مورد نیاز معمول خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала