جزئیات داروی کرونای مرکز گامالیا

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Директор института ГУ НИИ эпидемиологии и микробиологии имени Н. Ф. Гамалеи, академик РАМН, профессор Александр Гинцбург на пресс-конференции
Директор института ГУ НИИ эпидемиологии и микробиологии имени Н. Ф. Гамалеи, академик РАМН, профессор Александр Гинцбург на пресс-конференции - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2021
اشتراک
مرکز تحقیقات گامالیا در روسیه، حق اختراع فرمول ماده لازم برای داروی کووید-19 را به ثبت رسانید.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز تحقیقات گامالیا در روسیه، حق اختراع فرمول ماده لازم برای داروی کووید-19 را به ثبت رسانید. این در حالی است که دانشمندان این مرکز قصد دارند در این راستا چندین ترکیب دیگر را نیز ثبت اختراع کنند.
دانشمندان روس داروی جدیدی برای مقابله با سویه های جدید کرونا  ساخته اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2021
دانشمندان روس داروی جدیدی برای مقابله با سویه های جدید کرونا ساخته اند
از بین 500 هزار ترکیب ممکن برای داروی کرونا، دانشمندان 25-30 ترکیب را انتخاب کردند که اکنون با استفاده از سنتز شیمیایی برای کارایی بیشتر اصلاح می‌شوند. دانشمندان گامالیا پیش از این حق اختراع برای فرمول ماده‌ای که می‌تواند اساس داروی کووید-18 را تشکیل دهد، به ثبت رسانده‌اند.
الكساندر گونزبورگ، مدیر مركز تحقیقات ملی گامالیا جزئیاتی را در مورد ایجاد این دارو فاش کرد. گونزبورگ تاکید کرد که اکنون داروهای تغییر کاربری داده شده ویروس کرونا را یک و نیم تا دو درجه سرکوب می‌کنند. گونزبورگ ابراز امیدواری کرد که هنگام آزمایش این دارو بر روی انسان، سه یا چهار مرتبه از این نوع فعالیت سرکوب‌کننده را حفظ کند.
گونزبورگ تصریح کرد: تاکنون، کار جستجوی صرف در حال انجام است. اما ما همه چیز را از نظر فناوری ایجاد داریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала