رافائل گروسی: آژانس دوربین‌های نظارتی جدیدی را در سایت کرج نصب می‌کند

© Photo / IRNAرافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2021
اشتراک
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز با انتشار پیامی از توافق میان این نهاد و ایران درباره نصب دوربین های نظارتی جدید در مجتمع تسا در کرج در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه در پیامی توییتری از توافق میان این نهاد و ایران در خصوص نصب دوربین های نظارتی در مجتمع تسا کرج خبر داد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این خصوص نوشت : این موضوع برای راستی آزمایی ذیل توافق هسته ای بسیار مهم است و کار برای پرداختن به مسائل مهم پاردمانی دیگر ادامه خواهد داشت.
امروز حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران نیز اعلام کرد شب گذشته به توافق خوبی با آژانس دست پیدا کردیم که می‌تواند برخی نگرانی‌های ادعایی درخصوص برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران را برطرف کند و تداوم بیش از پیش همکاری‌های متقابل با آژانس را به‌دنبال داشته باشد.
امیرعبداللهیان برخی ادعاهای مطرح‌شده در خصوص وجود خواسته‌های فرابرجامی در متون پیشنهادشده از سوی تیم مذاکره‌کننده ایران را کذب محض خواند و تأکید کرد: این متون کاملاً مبتنی بر برجام است و هیچ چیز فرابرجامی در آنها نیست. این متن‌ها نتیجه ده‌ها ساعت بحث و گفتگو در مرکز است و رویکرد ما رفع کامل تحریم‌های برجامی در مقابل رفع نگرانی‌های مورد ادعای طرف‌های مقابل درخصوص برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала