پیش بینی کشور اروپایی در برخورد تمدن های مسیحی و اسلامی

© AFP 2023 / Steffi Loosپیش بینی کشور اروپایی در برخورد تمدن های مسیحی و اسلامی
پیش بینی کشور اروپایی در برخورد تمدن های مسیحی و اسلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
اشتراک
نماینده پارلمان اروپا اذعان کرد: هجوم مهاجران می تواند منجر به برخورد تمدن ها در فرانسه شود.
به گزارش اسپوتنیک، تیری ماریانی عضو پارلمان اروپا در مصاحبه ای پیش بینی کرد که فرانسه باید مراقب درگیری بین تمدن های مسیحی و اسلامی باشد که ناشی از هجوم گسترده مهاجران از خاورمیانه و آفریقا به این کشور است.
این نماینده پارلمان اروپا خاطرنشان کرد که فرانسه از لحاظ تاریخی "قلب مهاجرت" بوده است، اما پیش از این سهم بزرگ مهاجران شهروندان سایر کشورهای اروپایی، یعنی نمایندگان تمدن مسیحی بودند. اکنون اکثر آنها از آفریقا و خاورمیانه هستند.
پوتین: اروپا مقصر بحران صدها هزار مهاجر است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2021
پوتین: اروپا مقصر بحران صدها هزار مهاجر است
یک مهاجر ایتالیایی و یک مهاجر مالی دو فرد کاملا متفاوت هستند. همه اینها می تواند منجر به برخورد تمدن ها در داخل فرانسه شود، بنابراین ما باید کنترل مهاجرت را دوباره به دست آوریم.
در بهار سال جاری، گروهی از ژنرال های بازنشسته فرانسوی نامه ای به مقامات این کشور منتشر کردند و در آن هشدار دادند که فرانسه در آستانه یک جنگ داخلی با "انبوهی از اسلام گرایان" است.
این بیانیه می‌گوید که مسلمانانی که به فرانسه برای مهاجرت می‌آیند، تمام مناطق فرانسه را تصرف می‌کنند و بر خلاف قانون اساسی کشور قوانین خود را در آنجا برقرار می‌کنند. برخی از نظامیان فعال از این نامه حمایت کردند و خاطرنشان کردند که "نفرت از فرانسه و تاریخ آن در حال تبدیل شدن به یک هنجار است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала