اشتباهی که برای رئال مادرید گران تمام شد +عکس

© Flickr / vmiquilenaاشتباهی که برای رئال مادرید گران تمام شد +عکس
اشتباهی که برای رئال مادرید گران تمام شد +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.12.2021
اشتراک
در قرعه کشی مجدد لیگ قهرمانان، رئال مادرید در تقابل با پاریسن ژرمن قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر رخ داد اتفاق عجیب در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا که رویای تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را برای هواداران این دو بازیکن نقش بر آب کرد با واکنش کاربران فضای مجازی به ویژه هواداران مسابقات باشگاه‌های اروپا همراه شده است.
برخی خبرگزاری‌ها در این‌باره نوشتند در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا اتفاقی عجیب رخ‌داده در حالی که بسیاری در مرور بازی‌های تماشایی اتلتیکومادرید و لیگ قهرمانان در فصول گذشته به تقابل کریس رونالدو و مسی بودند به یکباره اعلام شد اشتباهی در قرعه کشی رخ داده و باعث برگزاری مجدد مراسم شده است.
گفته شده بدشانس‌ترین تیم در تکرار قرعه کشی رئال مادرید بوده که حریفش از بنفیکا به پاریسن ژرمن تغییر کرده است. این در حالی‌ست که قبل از تکرار این قرعه کشی رئالی‌ها یوفا را تهدید کرده بودند در صورت برگزاری مجدد قرعه کشی به دادگاه حکمیت ورزش شکایت خواهند کرد.
و اما پس از مشخص شدن رقبای لیگ قهرمانان اروپا کاربران با کری خوانی و طرفداری از تیم خود واکنش‌ نشان می‌دهند. تعدادی از کاربران با کری خوانی می‌گویند پاریسن ژرمن باید از رئال مادرید بترسد زیرا در ۱۰ بازی گذشته خود بی‌نظیر عمل کرده است. عده‌ای نیز بیان می‌کنند کریستیانو رونالدو به منچستر رفته و بدون او بازی جذابیت کمتری خواهد داشت.
برخی از کاربران با حسرت به محقق نشدن بازی پاریسن ژرمن و منچستر یونایتد واکنش نشان دادند، اما عده‌ای نیز برای برخورد لین دو تیم در فینال رقابت‌های اروپا ابراز امیدواری می‌کنند. جمعی بر این باورند رئال مادرید در هر مسابقه‌ای برنده است و حریف برای او مهم نیست اما بعضی دیگر این باخت را برای مسی گران عنوان می‌کنند و رئالی‌ها را به تماشای بازی دعوت می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала