نفتالی بنت با ولیعهد ابوظبی دیدار کرد

© Photo / IRNAاولین نشست علنی دولت اسرائیل و شش کشور عربی در امارات
اولین نشست علنی دولت اسرائیل و شش کشور عربی در امارات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.12.2021
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل که به امارات سفر کرده است با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری امارات عربی متحده (وام)، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی که معاون فرماندهی نیروهای مسلح این کشور را نیز برعهده دارد، امروز پذیرای نفتالی بنت نخست اسرائیل بود.
او در این دیدار ابراز امیدواری کرد که سفر نخست وزیر اسرائیل در پیشبرد روابط همکاری به سوی گام‌های مثبت‌تر به نفع مردم "دو کشور" و کشورها و مردم منطقه باشد.
ولیعهد ابوظبی و نخست وزیر اسرائیل در این دیدار درباره مسیرهای توسعه همکاری و فرصت‌های همکاری دوجانبه در جنبه‌های مختلف سرمایه گذاری، اقتصادی، تجاری و توسعه به ویژه در زمینه‌های کشاورزی، امنیت غذایی، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری پیشرفته، بهداشت و سایر بخش‌های حیاتی دو جانبه گفت و گو کردند.
آن‌ها همچنین برای تحقق آرزوهای خود جهت آغاز افق‌های گسترده‌تر همکاری و کار مشترک ثمربخش در چارچوب توافق "صلح ابراهیم" که در سال گذشته توسط دو طرف امضا شده است، ابراز امیدواری کردند. در این نشست، طرفین همچنین بر اهمیت نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به ویژه برای کشورهای خاورمیانه جهت استفاده از فرصت‌ها و آخرین راه حل‌ها و نوآوری‌های پایدار ارائه شده توسط کشورها تاکید کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала