روسیه پیشرو در ساخت تسلیحات با تکنولوژی جدید

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه پیشرو در ساخت تسلیحات با تکنولوژی جدید
روسیه پیشرو در ساخت تسلیحات با تکنولوژی جدید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.12.2021
اشتراک
رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد: روسیه پیشرو در ساخت و تولید سلاح های جدید با فناوری بالاست.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، در مصاحبه تلویزیونی گفت: روسیه امروز در زمینه انواع تسلیحات مدرن جایگاه پیشرو در جهان را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: ما برابری تقریبی با ایالات متحده را هم از نظر وسایل نقلیه تحویلی و هم از نظر تعداد کلاهک‌ها (سلاح‌ های هسته‌ای) حفظ می‌کنیم، اما با این وجود، در پیشرفت‌ های امیدوارکننده‌ مان، ما بدون شک رهبر هستیم. این اولین بار است.
In this photo released Friday, Jan. 8, 2021, by Sepahnews, the website of the Iranian Revolutionary Guard, missiles are displayed during an inauguration of a new military base in an undisclosed location in Persian Gulf in Iran. (Sepahnews via AP) - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.12.2021
نائب رئیس آکادمی دانش موشکی روسیه: ایران می‌تواند اسرائیل را غیر قابل سکونت کند
رئیس جمهور گفت: خوب، ما نه تنها پتانسیل سنتی موجود در خدمات را مدرن می کنیم، بلکه سامانه های جدیدی را نیز معرفی می کنیم و از این نظر می توان با اطمینان گفت که امروز از نظر این شاخص در دنیا رتبه اول را داریم.
وی خاطرنشان کرد که امروزه تنها روسیه دارای سلاح های مافوق صوت است، اما دیر یا زود دیگر قدرت های نظامی برجسته جهانی نیز این سلاح ها را در اختیار خواهند داشت.
پوتین در ادامه گفت: این پدیدار خواهد شد. اما من فکر می کنم که ما می توانیم شرکای خود را با این واقعیت شگفت زده کنیم که وقتی آنها این سلاح ها را داشته باشند، ما به احتمال زیاد ابزاری برای مبارزه با این سلاح ها خواهیم داشت. اکنون روسیه تنها کشوری در جهان است که موشک های مافوق صوت در آن در حالت آماده باش یا در حالت استفاده قرار دارند. در نیروهای مسلح، سامانه های پدافندهوایی "کینژال" (خنجر) با موشک مافوق صوت در حال انجام وظیفه رزمی، موشک مافوق صوت "سیرکون" در حال انجام آزمایشات و موشک های راهبردی با یگان گلاید فراصوت آوانگارد در حالت آماده باش هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала