وزارت خارجه روسیه: روابط مسکو و غرب به نقطه بحرانی رسیده است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو: گزارش آژانس ابزاری برای تأثیرگذاری بر مذاکرات برجام است نه بر اوضاع ایران
مسکو: گزارش آژانس ابزاری برای تأثیرگذاری بر مذاکرات برجام است نه  بر اوضاع ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام داشت که اقدامات غرب در خصوص اوکراین ممکن است به تشدید نظامی در اروپا منجر شود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای که در سایت این وزارتخانه منتشر شده است، اعلام داشت که اقدامات غرب در خصوص اوکراین خطرات جدی بین المللی را برمی انگیزد و ممکن است منجر به تشدید نظامی در اروپا شود.
واکنش زاخارووا به تخلیه شهروندان آمریکا از اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2021
واکنش زاخارووا به تخلیه شهروندان آمریکا از اوکراین
این وزارتخانه در عین حال اعلام داشت که روابط مسکو و بروکسل پیش از این به نقطه بحرانی رسیده است. وزارت خارجه روسیه خاطرنشان شد که از وضعیت اوکراین برای ایجاد رویارویی بین بلوک غرب و مسکو استفاده می‌شود. در عین حال، کشورهای ناتو کی‌یف را به سمت تجاوز سوق می‌دهند و به پمپاژ سلاح به این کشور ادامه می‌دهند.
وزارت خارجه روسیه در این بیانیه تصریح کرد: بغیر از این، نمی‌توان رزمایش‌های مکرر برنامه ریزی نشده ایالات متحده و متحدانش در دریای سیاه را تفسیر کرد.
این وزارتخانه همچنین کشورهای غربی را به کشاندن اوکراین به سوی ناتو متهم کرده و افزود: چنین رفتار غیرمسئولانه‌ای تهدیدات غیرقابل قبولی را برای امنیت ما و خطرات نظامی جدی برای همه طرف‌های درگیر تا حد درگیری در مقیاس بزرگ در اروپا، ایجاد می‌کند.
وزارت امور خارجه روسیه همچنین ابراز اطمینان کرد که روابط مسکو و غرب در حال تنزل بوده و حتی به نقطه بحرانی رسیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала