ماجرای کتک زدن معلم بروجردی توسط دانش‌آموزان چه بود؟ +ویدئو، عکس

© REUTERS / Samar Abo Elouf ماجرای کتک زدن معلم بروجردی توسط دانش‌آموزان چه بود؟ +ویدئو، عکس
ماجرای کتک زدن معلم بروجردی توسط دانش‌آموزان چه بود؟ +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
ماجرای کلیپ آزار و اذیت معلم بروجردی که در طی این چند روز در فضای مجازی منتشر شد با موجی از واکنش‌های انتقادی کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته ویدئویی با موضوع اذیت و آزار یک معلم توسط چند دانش آموز در یکی از کلاس‌های درس در بروجرد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که انتقادهای فراوانی به آن شد و بسیاری پیگیر ماجرای این اتفاق شدند.
این اتفاق پنج سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان بروجرد در یک کلاس درس که دختر و پسرها به صورت مشترک در این کلاس حضور دارند رخ داد که دانش‌آموزان پسر به معلم خود حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و دخترانی که در کلاس حاضر هستند به این اتفاق می‌خندند.
مهرافزون، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد در این رابطه گفت: "این فیلم مربوط به سال ۱۳۹۵ است که در یکی از روستاهای شهرستان بروجرد رخ داده بود و همان روزها این معلم شکایت خود را از دانش آموزان پس گرفت. معلم یاد شده هم اکنون جزء نیروهای بازنشسته است."
در مصاحبه‌ای که با این معلم صورت گرفت چند نکته قابل مشاهده است؛ نگاه شفقت‌آمیزی این معلم نسبت به این دانش‌آموزان که نمی‌خواست برای آنها سوءسابقه درست شود به همین خاطر اعلام گذشت کرد و اینکه حتی خانواده این معلم هم در طول این ۵ سال از موضوع آزار و اذیت اطلاع نداشتن و با انتشار این کلیپ طی این چند روز گذشته مطلع شدند و از این بابت ناراحت شدند.
کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان دادند و ضمن ابراز تاسف از برخورد دانش‌آموزان عنوان می‌کنند این معلم بزرگواری کرد که دانش‌آموزان خاطی را بخشید اما بهتر بود که این دانش‌آموزان مورد تنبیه قرار گیرند چراکه این دانش‌آموزان گستاخ کرامت معلم را زیر سوال بردند و این موضوع با آموزه‌های اسلامی هم مغایرت دارد. بسیاری از کاربران به نظام آموزشی در ایران اشاره می‌کنند و ریشه‌ی چنین اتفاقاتی را آموزش و پرورش می‌دانند. گروهی از کاربران نیز عنوان می‌کنند باید با شخصی که این کلیپ را پخش کرده است برخورد شود به این دلیل که انتشار ویدئو در فضای مجازی و مطلع شدن همگان از این اتفاق ناخوشایند ضربه‌ی روحی بیشتری از خود اتفاقی که برای این معلم افتاده است زده است و این را می‌توان از بغضی که او در مصاحبه‌اش داشته متوجه شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала