شرکت های ژاپنی به دلیل امتناع از افزایش حقوق کارکنان خود مجازات می شوند

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر توکیو، پایتخت ژاپن
توکیو، پایتخت ژاپن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
در ژاپن قصد دارند شرکت هایی را که از افزایش حقوق کارکنان خود امتناع می کنند، مجازات کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه یومیوری، مقامات این کشور پارامترهای اصلاحات مالیاتی در سال مالی آینده 2022 را تصویب کرده اند که از جمله شامل لغو مزایای چنین شرکت های خصوصی است.
ویروس کرونا کروناویروس سویه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
چگونه در ژاپن و هند، ابتلا به کووید مهار شده است؟
به عنوان مثال، شرکت هایی که دستمزدها را افزایش نمی دهند مشمول طرح های کاهش مالیات شرکتی نخواهند شد. در عین حال، افزایش بیش از 2.5 درصدی حقوق کارکنان، برعکس، مزایایی را برای شرکت ها به همراه خواهد داشت. قرار است تا 40 درصد مبلغی که با هدف افزایش حقوق پرداخت‌ می‌شود، با کاهش مالیات شرکت‌های کوچک و متوسط ​​جبران شود. شرکت های بزرگ می توانند تا 30 درصد غرامت دریافت کنند.
کنفدراسیون اتحادیه های کارگری ژاپن (رنگو) قصد دارد در سال آینده به طور متوسط ​​چهار درصد دستمزدها را افزایش دهد. مسئولان ژاپن نیز افزایش حقوق را شرط مهم احیای تقاضای مصرف کننده و بهبود وضعیت اقتصاد این کشور می دانند.
در سال 2020، متوسط ​​حقوق کارمندان شرکت های خصوصی در ژاپن 307.7 هزار ین (بیش از 2.7 هزار دلار) در ماه بود.
پیش از این، مقامات ژاپنی طرح بزرگ ابغادی را برای تشویق اقتصاد و تقاضای مصرفی ارائه کردند. به عنوان مثال، کمک های مالی مستقیم به مردم ارائه خواهد شد. خانواده هایی که فرزندان زیر 18 سال دارند، چک هایی به مبلغ 100000 ین (875 دلار) دریافت می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала