ریابکوف: هیچ یک از شرکت کنندگان مذاکرات برجام در وین علاقه ای به از بین رفتن این پیمان ندارند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyریابکوف: هیچ یک از شرکت کنندگان مذاکرات برجام در وین علاقه ای به از بین رفتن این پیمان ندارند
ریابکوف: هیچ یک از شرکت کنندگان مذاکرات برجام در وین علاقه ای به از بین رفتن این پیمان ندارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که وضعیت دور فعلی مذاکرات برجام پیچیده است، اما این دلیلی برای ناامیدی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، معاون وزیر امور خارجه روسیه در خصوص اخرین تحولات مذاکرات برجام گفت که هیچ یک از شرکت کنندگان مذاکرات برجام در وین علاقه ای به از بین رفتن این پیمان ندارند.
سرنوشت برجام به مویی بسته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
گزارش و تحلیل
سرنوشت برجام به مویی بسته است
سرگی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز جمعه اظهار داشت، هیچ یک از اعضای برجام علاقه ای به از بین رفتن این پیمان ندارند.

ریابکوف گفت: "مطمئنم، هیچ یک از اعضای برجام علاقه ای به ازبین رفتن آن ندارند."

وی افزود، "ما در حال حاضر بر اساس نتایج شش دور قبلی بروی گام بعدی روند مذاکرات در حال کاریم".
پیش از این نیز، ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، مسکو از اسرائیل و آمریکا می خواهد تا در رابطه با برنامه دو کشور برای برگزاری رزمایش علیه ایران خویشتنداری نشان دهند.
مذاکرات برجامی در وین در مورد برنامه هسته ای ایران و یا ساخت سلاح هسته‌ای توسط تهران، تمرین و بررسی می شود. نشست کمیسیون مشترک برجام که با حضور نمایندگان ایران، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد تا درباره متون پیشنهادی ایران گفت‌ وگو شود، پایان یافته و در این نشست مقرر شد گفت‌ وگوها در خصوص متون پیشنهادی در سطوح مختلف ادامه یابد.
در نشست های کمیسیون مشترک برجام، حاضران در خصوص نحوه ادامه گفت‌ وگوها به بحث و تبادل نظر پرداختند. باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین با تشریح مبانی پیشنهادات ایران، بر جدیت و حسن نیت ایران در گفت‌ وگوها تأکید کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала