رقص و پایکوبی جمعی از بازنشستگان نیروی دریایی ارتش +ویدئو

© Sputnik / SHIVA ABSHENASرقص و پایکوبی جمعی از بازنشستگان نیروی دریایی ارتش +ویدئو
رقص و پایکوبی جمعی از بازنشستگان نیروی دریایی ارتش +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
تعدادی از بازنشستگان نیروی دریایی ارتش با شادی به ششمین گردهمایی دوره ۸۱ تخصصی نداجا پایان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی پربازدید این روزها، در میان کاربران ایرانی مربوط به شادی و پایکوبی جمعی از بازنشستگان نیروی دریایی ارتش می‌باشد. در این ویدئوی چند دقیقه‌ای مجری برنامه و یا شاید یک از حضار با خواندن یک ترانه‌ی شاد ایرانی سایر حضار را به وجد می‌آورد و همگی دسته جمعی شروع به رقص و شادی می‌کنند.
کاربران بسیاری به این ویدئو واکنش نشان دادند و پست‌های مربوط به این ویدئو کامنت‌‌های فراوانی دارد. کاربران عنوان می‌کنند اینها جوانان دیروز هستند و چقدر روحیه‌بخش است تماشای این ویدئوی شادی. جمعی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند خوب است بازنشستگان ارتش هستند و به این شکل می‌رقصند، از طرفی اگر این جمع بازنشسته نبودند همگی بازخواست می‌شدند. گروهی از کاربران نیز به این موضوع اشاره می‌کنند که در موارد بسیار دیده شده با شادی و رقص مردم برخورد شده است و امیدوارند که برای این جمع مشکلی پیش نیاید.
کاربرانی هم عنوان می‌کنند با این اوضاع نابسامان اقتصادی و مشکلات معیشتی فراوان چقدر خوب است که بزم شادی به بهانه‌های مختلف برگزار شود و روحیه‌ی مردم کمی عوض شود. این کاربران توصیه می‌کنند با رعایت توصیه‌های بهداشتی، خانواده‌ها دور هم جمع شوند و ساعاتی را به خوشی بگذرانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала