سفیر ایران در لندن: مذاکرات وین سوءتفاهمات را از بین برد

© Photo / IRNAسفیر ایران در لندن: مذاکرات وین سوءتفاهمات را از بین برد
سفیر ایران در لندن:  مذاکرات وین سوءتفاهمات را از بین برد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
محسن بهاروند سفیر ایران در لندن در سخنانی اعلام نمود که مذاکرات وین در مورد برنامه هسته ای ایران، سوءتفاهمات را از بین برد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، سفیر ایران در بریتانیا در سخنانی در خصوص مذاکرات وین گفت: شرکت کنندگان در مذاکرات وین در مورد احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در مورد توافق هسته ای ایران موفق شدند مسائل بحث برانگیز پیش نویس پیشنهادات مربوط به بازگشت به توافق را حل کنند.
بلومبرگ به نقل از بهاروند نوشت: "سوء تفاهم ها در مورد پیش نویس پیشنهادات هسته ای برطرف شده است". به گفته این خبرگزاری، وی به "به دیدارهای اخیر در چارچوب مذاکرات هسته ای خوشبین بود".
ریابکوف: هیچ یک از شرکت کنندگان مذاکرات برجام در وین علاقه ای به از بین رفتن این پیمان ندارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
ریابکوف: هیچ یک از شرکت کنندگان مذاکرات برجام در وین علاقه ای به از بین رفتن این پیمان ندارند
گفتنی است، مذاکرات بر سر بازگشت ایران و آمریکا به پایبندی به برجام در مورد برنامه هسته ای ایران روز پنجشنبه در وین از سر گرفته شده است. مذاکرات برجامی در وین در مورد برنامه هسته ای ایران و یا ساخت سلاح هسته‌ای توسط تهران، تمرین و بررسی می شود. نشست کمیسیون مشترک برجام که با حضور نمایندگان ایران، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد تا درباره متون پیشنهادی ایران گفت‌ وگو شود، پایان یافته و در این نشست مقرر شد گفت‌ وگوها در خصوص متون پیشنهادی در سطوح مختلف ادامه یابد. در نشست های کمیسیون مشترک برجام، حاضران در خصوص نحوه ادامه گفت‌ وگوها به بحث و تبادل نظر پرداختند. باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین با تشریح مبانی پیشنهادات ایران، بر جدیت و حسن نیت ایران در گفت‌ وگوها تأکید کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала