رزمایش اسرائیل با هدف آموزش حمله به تاسیسات هسته ای ایران

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر عادی سازی رابطه ی امارات و اسرائیل صحنه سازی پوچ آمریکا است
عادی سازی رابطه ی امارات و اسرائیل صحنه سازی پوچ آمریکا است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
اشتراک
رسانه ها از رزمایش های که اسرائیل در بهار سال 2022 با هدف آموزش حمله به تاسیسات هسته ای ایران انجام می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها به نقل تایمز اسرائیل اعلام کردند که در بهار سال 2022، نیروی هوایی اسرائیل یکی از بزرگترین رزمایش‌هایی را که تاکنون توسط این شاخه ارتش انجام شده است، سازماندهی می‌کند که طی آن ارتش اسرائیل برای حملات احتمالی به تأسیسات هسته‌ای ایران آموزش می بیند.
از اینرو پیش از این رادیو و تلویزیون اسرائیل دریافته بود که این رزمایش ها بر فراز دریای مدیترانه برگزار می شود، جنگنده های F-15 و F-16، بمب افکن های F-35، هواپیماهای شناسایی Gulfstream G550 و هواپیماهای سوخت رسان در آن شرکت خواهند کرد.
هواپیماهای اسرائیلی در مسافتی بیش از هزار کیلومتر (مسافتی که هواپیماهای اسرائیلی باید در صورت حمله به تأسیسات هسته ای ایران طی کنند) را تمرین خواهند کرد.
تایمز اسرائیل یادآوری کرد که در ماه ژانویه، آویو کوچاوی، رئیس ستاد کل نیروهای دفاعی اسرائیل اعلام کرد که به زیردستان خود دستور می‌دهد تا برنامه‌هایی برای حمله به برنامه هسته‌ای ایران طراحی کنند. او در ماه نوامبر به کنست گفت که ارتش اسرائیل آموزش های خود را برای پاسخ به تهدید هسته ای ایران افزایش خواهد داد.
وزارت دفاع آمریکا   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
پنتاگون در مورد خبر گفتگو با اسرائیل درباره برگزاری رزمایش‌ مقابله با ایران اظهار نظر نکرد
این نشریه در عین حال خاطرنشان می کند که اگرچه مقامات اسرائیلی از آمادگی خود برای حمله مستقل به ایران صحبت کردند، اما برخی از تحلیلگران در مورد این احتمال تردید دارند. برخی از تشکیلات ایرانی در اعماق زمین قرار دارند و اسرائیل انواع مهمات مناسب برای نابودی آنها که آمریکا دارد در اختیار ندارد.
علاوه بر این تایمز اسرائیل می‌افزاید که در هفته‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بر عدم آمادگی نیروهای مسلح اسرائیل برای مقابله با تهدید هسته‌ای ایران منتشر شده است و ماه‌ها کار طول می‌کشد تا یک برنامه اقدام موثر تهیه شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала