دولت ایران خطاب به نمایندگان: از حاشیه و مسایل تنش زا در روابط بین دو قوا پرهیز کنیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دولت ایران خطاب به نمایندگان: از حاشیه و مسایل تنش زا در روابط بین دو قوا پرهیز کنیم
دولت ایران خطاب به نمایندگان: از حاشیه و مسایل تنش زا در روابط بین دو قوا پرهیز کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
اشتراک
حسینی: نمایندگان بجای تذکر از ما توضیح بخواهند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور ایران با اشاره به اینکه رییس جمهور و معاونان رییس جمهور در دسترس نمایندگان هستند، گفت: نمایندگان بجای تذکر از ما توضیح بخواهند. ‌36 نماینده درباره انتصاب فامیلی تذکر داده اند. ما از آنها خواستیم مصادیق این انتصاب ها را به ما اعلام کنند ولی آنها گفتند.
وی افزود: نگاه ما این است که این چنین انتصاب هایی انجام نشود یا گفتند ما از رسانه ها شنیدیم که تقاضای ما بررسی دقیق از سوی نمایندگان است. اگر ما در پاسخ به نمایندگان کوتاهی کردیم، نمایندگان تذکر و سوال خود را از تریبون اعلام کنند. نمایندگان توقع کار از دولت دارند و توقع ما هم این است که دولت تضعیف نشود.
معاون رییس جمهور ایران با بیان اینکه پاسخ ما به سوالات و تذکرات رسانه ای نمی شود، گفت: ما بلافاصله به سوالات پاسخ مکتوب می دهیم ولی سازوکاری برای رسانه ای کردن تذکرات وجود ندارد. باید سازوکاری برای پاسخ دولت در مجلس در نظر گرفته شود. گاهی سوالات و تذکرات خیلی محترمانه بوده و حاوی توهین نیست اما تلقی کم کاری دولت در حوزه ای می شود ولی پاسخ دولت رسانه ای نمی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала