درخواست نماینده مجلس ایران از رئیسی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / درخواست نماینده مجلس ایران از رئیسی
درخواست نماینده مجلس ایران از رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
نوری قزلجه: از رئیس جمهور و اعضای تیم اقتصادی تقاضا دارم از گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به موضوع مذاکرات و نگاه به خارج و شرطی کردن شاخص های اقتصادی نظیر نرخ ارز و تورم به موضوع مذاکرات خودداری نمایند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، غلامرضا نوری قزلجه، نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رئیس جمهور و اعضای تیم اقتصادی تقاضا دارم از گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به موضوع مذاکرات و نگاه به خارج و شرطی کردن شاخص های اقتصادی نظیر نرخ ارز و تورم به موضوع مذاکرات خودداری نمایند و با اتکا به توان داخلی نسبت به حل مشکلات معیشتی اقدام جدی و فوری به عمل آورند.
نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس از وزیر جهاد کشاورزی نیز خواست که نسبت به تامین علوفه مورد نیاز دامداران سنتی با نرخ ارز ترجیحی اقدام فراگیر نماید و در بودجه 1401 در کنار سازمان برنامه و بودجه پیگیر پایداری ارز ترجیحی کالاهای اساسی باشند.
نوری قزلجه در ادامه تذکری به وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه داد و گفت: درخواست دارم برای رفع کمبود شدید آب شرب در بستان آباد نسبت به احداث سد کنگان و تصفیه خانه در بودچه 1401 افدام لازم صورت گیرد. وی همچنین از هیات رئیسه مجلس خواست در جهت توسعه روش های شفاف در مجلس و تسریع در خبررسانی، مجوز ورود خبرنگاران به همراه گوشی هوشمند خود به صحن مجلس و کمیسیون ها را فراهم نمایند چرا که مقدمات این کار از دوره قبل فراهم شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала