آمریکا 7 میلیارد دلار کمک برای پناهجویان افغان تخصیص می دهد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا 7 میلیارد دلار کمک برای پناهجویان افغان تخصیص می دهد
آمریکا 7 میلیارد دلار کمک برای  پناهجویان افغان تخصیص می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2021
اشتراک
کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده روز جمعه قانونی را امضا کرد که از جمله تمدید بودجه دولت فدرال تا 18 فوریه 2022 و همچنین تخصیص 7 میلیارد دلار کمک برای پناهجویان افغان را در نظر می‌گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، این 7 میلیارد دلار برای کمک به افغان هایی که وارد ایالات متحده می شوند، در نظر گرفته شده است. در ماه سپتامبر نیز 6.3 میلیارد دلار برای این اهداف تامین شده بود.
اظهار نظر سازمان پیمان امنیت جمعی در مورد تسلیحات رها شده آمریکا و ناتو در افغانستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
اظهار نظر سازمان پیمان امنیت جمعی در مورد تسلیحات رها شده آمریکا و ناتو در افغانستان
بتازگی اداره کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل از کشورها می خواهد که از اخراج افغان ها خودداری کنند زیرا به باور این نهاد سازمان ملل، بسیاری از آنها واقعاً به حمایت و حمایت نیاز دارند. این اداره اعلام کرد نگران سرنوشت افغان هایی است که در تلاش برای فرار از کشورشان در شرایط وخامت بیشتر اوضاع در افغانستان هستند.
یادآور می شود روز پنجشنبه، هر دو مجلس کنگره آمریکا لایحه ای را برای تأمین مالی موقت دولت فدرال تا 18 فوریه 2022 تصویب کردند. موعد قطعنامه قبلی در مورد تمدید بودجه آمریکا که در اول اکتبر به امضای رئیس جمهور رسیده بود، روز جمعه به پایان می رسد. سال مالی قبلی 2021 در 30 سپتامبر در ایالات متحده به پایان رسیداما قانونگذاران هنوز بر سر بودجه کامل سال آینده میلادی به توافق نرسیده اند. در این راستا آنها مجبور به اتخاذ قطعنامه های موقت در مورد تمدید تخصیص اعتبارات دولتی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала