فیسبوک در حال تهیه روش های محافظت از کاربران در برابر فعالیت های شرورانه در شبکه های اجتماعی است

© Sputnik / Natalia Seliverstova فیسبوک
 فیسبوک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
اشتراک
شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام قصد دارند مکانیسم‌هایی را ایجاد و پیاده‌سازی کنند که از کاربران در برابر فعالیت‌های مخرب و شرورانه در پیام‌رسان‌ها محافظت کند.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در بیانیه مطبوعاتی منتشره از سوی شرکت Meta Platforms اعلام شد که مالک فیس‌بوک و اینستاگرام است.
در این بیانیه آمده است: "ما می‌خواهیم مردم فضای خصوصی امن و مطمئنی داشته باشند و بنابراین در تلاش هستیم تا رمزگذاری end-to-end (E2EE) را به‌طور پیش‌فرض در پیام‌های خصوصی مسنجر و اینستاگرام به دقت آماده و پیاده‌سازی کنیم.
فیسبوک به نفرت پراکنی مذهبی برای کسب سود متهم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.10.2021
فیسبوک به نفرت پراکنی مذهبی برای کسب سود متهم شد
همچنین خاطرنشان می‌شود که معرفی فناوری‌های جدید، جلوگیری از سوء استفاده در شبکه‌های اجتماعی و ارائه فرصت‌های بیشتر به کاربران برای تأمین امنیت خود از جمله راستاهای اولویت دار خواهند بود.
همچنین گفته می شود که از هوش مصنوعی به جای اسکن پیام‌های خصوصی، برای شناسایی حساب‌های کاربری دارای فعالیت مخرب استفاده خواهد شد. فناوری یادگیری ماشینی بر بررسی داده‌های رمزگذاری نشده پلتفرم از جمله اطلاعات حساب های کاربری یا عکس‌های در دسترس عموم تمرکز می‌کند تا فعالیت‌های مشکوک شناسایی شوند.
فیس بوک و اینستاگرام قصد دارند به ایمنی کودکان و نوجوانان توجه ویژه ای داشته باشند: به عنوان مثال، اگر یک بزرگسال دائماً پروفایل های جدیدی ایجاد کند و سعی کند با خردسالانی که آنها را نمی شناسد تماس بگیرد، ممکن است اقدامات مناسبی به عنوان مثال، ممنوعیت ارتباط با خردسالان برای چنین افرادی انجام شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала