مسکو، مقام نخست در مبارزه با کرونا در شهرهای اروپایی را کسب کرد

© Sputnik / Alexander Vilfمسکو، مقام نخست در مبارزه با کرونا در شهرهای اروپایی را کسب کرد
مسکو، مقام نخست در مبارزه با کرونا در شهرهای اروپایی را کسب کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
اشتراک
با استقاده از 50 روش پیشرفته، مسکو شهر پیشتاز در رتبه بندی استفاده از برنامه های نوآوری برای کمک به مبارزه با کووید 19 بین شهرهای اروپایی را کسب کرد. از نقظه نظر جهانی، شهر مسکو پس از نیویورک و سانفرانسیسکو در رتبه سوم جهان قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رتبه بندی انجام شده توسط آژانس تحقیقاتی بین المللی StartupBlink، مسکو به عنوان اولین شهر اروپایی در رتبه بندی خدمات نوآوری در کمک به مبارزه برابر ویروس کرونا شناخته شده است. مسکو از لندن و بارسلونا نیز پیشی گرفته است.
پایتخت روسیه پس از سانفرانسیسکو و نیویورک در رتبه سوم در بین کلان شهرهای جهان قرار دارد. بوستون و لندن در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند. حدود 50 راه حل پیشرفته که برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا استفاده گردید، به مسکو کمک کرد تا عملکرد بالایی در میان دیگر کشورهای جهان داشته باشد.
از جمله مسکو، الگوریتم هایی برای کامپیوتر مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرد. این تکنیک قبلاً به رادیولوژیست ها کمک کرده است تا بیش از سه میلیون مطالعه را تجزیه و تحلیل کنند. مسکو از این اطلاعات برای مبارزه با کرونا استفاده نمود. راه حل ابتکاری دیگر، ایجاد یک پلت فرم شبکه ای بود که بیماران، پزشکان، سازمان های پزشکی، شرکت های بیمه، صنایع دارویی و وب سایت ها در مسکو و کل روسیه بود که تمام شهرها را به هم متصل می کند.
فردی در حال تزریق واکسن ضد کرونا در درمانگاهی در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2020
چندرسانه ای
واکسیناسیون ضد کرونا در مسکو
در ادامه این گزارش آمده است: مسکو به نتایج و فن آوری های بالا کمک کرد تا به سازگاری زندگی شهروندان در طول یک بیماری همه گیر کمک می کند. پروژه هایی در زمینه گردشگری هوشمند، تجارت الکترونیک و لجستیک و همچنین دورکاری و آموزش آنلاین در سطح گسترده ایجاد کرد. کارشناسان آژانس StartupBlink اقدامات انجام شده در مسکو را از نظر شاخص های اپیدمیولوژیک و تأثیر آن بر اقتصاد بسیار بالا ارزیابی کردند.
تجربه مسکو:
در مبارزه با ویروس کرونا، مسکو از افراط و تفریط جلوگیری کرد. مسکو تعداد نقاط آزمایش سریع پی سی آر و واکسیناسیون رایگان را افزایش داد، برنامه ها و پلتفرم های آنلاین را برای آموزش به ثبت رساند و قابلیت های پزشکی از راه دور را توسعه داد. در طول بیماری همه‌گیری کرونا، سیستم مراقبت‌های بهداشتی مسکو، اطلاعات ایمنی کافی را جمع‌آوری کرده است، که باعث می‌شود مراقبت‌های روتین و اورژانسی را حتی در دوره‌های اوج شیوع کووید 19 متوقف نکند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала