بلومبرگ: فروپاشی ایالات متحده می تواند به واقعیت تبدیل شود

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر بلومبرگ: فروپاشی ایالات متحده می تواند به واقعیت تبدیل شود
بلومبرگ: فروپاشی ایالات متحده می تواند به واقعیت تبدیل شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
اشتراک
هاستینگز، ستون نویس بلومبرگ، گفت که ایالات متحده به فروپاشی نزدیک می شود.
به گزارش اسپوتنیک، مکس هستینگز، ستون نویس بلومبرگ، می گوید که احتمال فروپاشی ایالات متحده در حال حاضر به طور قابل توجهی بیشتر از آغاز هزاره است.
نویسنده این مقاله به داده‌های نظرسنجی دانشگاه ویرجینیا اشاره کرد که بر اساس آن 52 درصد از رای‌دهندگان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، موافق تشکیل ایالت‌های "جمهوری‌خواه" بودند. در عین حال، 41 درصد از پاسخ دهندگانی که از جو بایدن، رهبر کنونی حمایت می کنند، موضع مشابهی در رابطه با کشورهای "دمکراتیک" دارند.
هاستینگز یادآور شد که در قرن بیستم، مرزهای کشورهای مختلف جهان به طور جدی اصلاح شد: فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، جدایی بنگلادش از پاکستان، جدایی سنگاپور از مالزی، تقسیم چکسلواکی. او پیشنهاد کرد که این امر در آینده امکان پذیر است - به عنوان مثال، جدایی کاتالونیا. چرا باید در ایالات متحده متفاوت باشد؟
او توضیح داد که از زمان آغاز به کار، ایالات متحده به طور پیوسته گسترش یافته است، اما همیشه شکافی بر اساس اصول سیاسی و سایر اصول ها وجود داشته است. برای بیش از دو قرن، آنچه آمریکایی‌ها را متحد می‌کند، بالاتر از چیزی بوده است که آنها را از هم جدا می‌کند.
به گفته وی، برخی از مناطق آمریکا ممکن است بخواهند از این کشور جدا شوند. اول از همه، ما در مورد کالیفرنیا و تگزاس صحبت می کنیم. وی اذعان کرد که مشکل نژادی، که در سال های اخیر تشدید شده است، در قلب شکاف در جامعه آمریکا قرار دارد. علاوه بر این، در ایالات متحده با سایر اقلیت ها به گونه ای متفاوت رفتار می شود که باعث ایجاد تفرقه می شود.
هستینگز می نویسد: "کشور در حال انباشته شدن موجی از خشم است که نمی توان پیش بینی کرد که چگونه پایان خواهد یافت".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала