فرمانده سپاه: آمریکا اتاق جنگش را به وزارت خزانه داری منتقل کرده است

CC BY 2.0 / Mike / United States Department of the Treasuryفرمانده سپاه: آمریکا اتاق جنگش را به وزارت خزانه داری منتقل کرده است
فرمانده سپاه: آمریکا اتاق جنگش را به وزارت خزانه داری منتقل کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
اشتراک
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی: اقتصاد پاشنه آشیل است که دشمن آن را نشانه رفته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردارعلیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی گفت: اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی و در وضعیتی که آمریکا اتاق جنگش را به وزارت خزانه داری خود منتقل کرده؛ مورد هدف دشمنان قرار گرفته است.
وی توضیح داد: اقتصاد مقاومتی با کلماتی از قبیل ریاضت اقتصادی متفاوت است و به معنای نگاه به درون و تکیه به توانمندی‌های خود است. با تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به جای پررنگ کردن نداشته‌ها و نگاه به دست دشمنان، ظرفیت‌های درونی و داشته‌های خود را شکوفا کنیم.
رونمایی از دستاورد جدید سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
فرمانده نیروی دریایی سپاه: برخی خبرهای درگیری ایران و آمریکا در خلیج فارس منتشر نشده است
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز اضافه کرد: یکی از مولفه‌های مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به مشاغل خرد و خانگی است. مشاغل خرد و خانگی، پایگاه‌های کوچکی هستند که اگر تقویت شوند می‌توانند به جبهه قدرتمندی در مقابل دشمنان تبدیل شوند. مزیت مشاغل خانگی در مقابل صنایع بزرگ این است که به سرعت به بازدهی می‌رسند و با هزینه کم راه اندازی می‌شوند.
سردار حیدرنیا گفت: در حوزه مشاغل خانگی باید به دنبال وسعت نگاه باشیم و شرایطی فراهم کنیم که تولیدات این حوزه به سایر کشورها صادر شود. باید به سمتی پیش برویم که هر پایگاه بسیج و سپاه به کارگاه اشتغالزایی تبدیل شود تا بتوانیم در مسیر تحقق منویات رهبری در خصوص عملی شدن شعار سال گام برداریم. تلاش جهاد دانشگاهی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری کرج در برگزاری این نمایشگاه قابل تقدیر است و امید است با تعامل بیشتر حوزه مشاغل خانگی و خرد استان توسعه بیشتری پیدا کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала